صحبت‌های آرتتا بعد از صدرنشینی آرسنال در لیگ برتر

سرمربی توپچی‌های لندن از برد مهم تیمش در دیدار برابر فولام و حفظ صدرنشینی ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از ساکرنت، آرسنال در استادیوم امارات میزبان فولام بود که در پایان با حساب ۲ بر ۱ از سد همشهری خود گذشت و صدرنشینی خود را در لیگ برتر ادامه داد.

مایکل آرتتا بعد از برتری برابر فولام و رسیدن به ۴ برد از ۴ بازی در شروع فصل گفت: خوشحال تر از هفته گذشته هستم، فکر می کنم عملکرد تیم عالی بود. از ابتدا تا انتها تسلط کامل بر بازی داشتیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، شوت‌های زیادی به سمت دروازه حریف زدیم و شایسته برد بودیم. یک مسابقه فوتبال خوب و هیجان انگیز از هر دو تیم را در این دیدار شاهد بودیم. در کل خوشحالیم چون به نتیجه‌ای که می خواستیم رسیدیم و ۳ امتیاز را به دست آوردیم. هفته پیش برد پرگلی داشتیم ولی اینکه ابتدا گل بخوریم و در ادامه شخصیت خودمان را نشان دهیم و به بازی برگردیم ارزشمندتر است و من را بیشتر خوشحال می‌کند.

این برد آرسنال را در صدر جدول نگه می‌دارد. حالا این تیم باید برابر استون‌ویلا قرار گیرد و در صورت برد در این دیدار خانگی می تواند روند ۱۰۰ درصدی خود را ادامه دهد.

در این هفته منچسترسیتی، چلسی، آرسنال و یونایتد همگی توانستند برنده شوند و باید دید تاتنهام در دیدار امروز یکشنبه خود در زمین ناتینگهام چه نتیجه ای به دست خواهد آورد.

آرسنال مجموعاً ۷۷ میلیون پوند برای دو بازیکن منچسترسیتی گابریل ژسوس و الکساندر زینچنکو هزینه کرد و امیدوار است بعد از مدت‌ها بتواند در بین چهار تیم نخست قرار گیرد و سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند. این تیم فصل قبل سهمیه لیگ اروپا را کسب کرد تا در کنار یونایتد در این رقابت ها حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

رافینیا بدنبال بارسا؛ آرتتا در فکر مهاجم برزیلی
درگیری و جدال لفظی کلوپ و آرتتا در حاشیه دیدار لیورپول و آرسنال
عذرخواهی آرتتا از رانیری+ عکس

انتهای پیام/