صحبت‌های سرمربی تیم ملی ریکرو درخصوص آخرین وضعیت کمانداران

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مجید میررحیمی، سرمربی تیم ملی ریکرو در خصوص رکوردگیری از عرفان ارژنگی‌پور و میلاد وزیری برای حضور در تیم ملی ریکرو، اظهار داشت: پیش از این ترکیب تیم ملی را بسته بودیم اما یک رکوردگیری از عرفان ارژنگی‌پور و وزیری انجام دادیم اما به حد نصاب رکورد مورد نظر فدراسیون نرسیدند که دلیل آن هم عدم تمرین و آمادگی آنها بود.

وی در ادامه افزود: قرار شد فرصت بیشتری به وزیری داده شود تا تمرین کند. رکورد ثبت شده این دو کماندار موجود است. فعلا بچه‌های تیم ملی هم تحت فشار بدنسازی هستند و این فرصت را داریم که در اردوی گوانگجو این فشار را کم کنیم و وارد رکوردگیری شوند. در نهایت از ملی‌پوشان رکوردگیری می‌کنیم و از وزیری نیز  دوباره رکوردگیری می‌کنیم اگر دیدیم وی می‌تواند کمک حال تیم باشد هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهیم تا در مسابقات جهانی شانگهای چین در کنار تیم باشد.

سرمربی تیم ریکرو کشورمان تاکید کرد: اعضای کمیته فنی خواستند به نفراتی که در جاکارتا عضو تیم بودند فرصتی داده شود و ما این شرایط را فراهم کردیم. در نهایت هم رکوردگیری از ملی‌پوشان در گوانگجو انجام می‌شود و هر کسی که کمک حال تیم باشد را استفاده می‌کنیم. هدف ما موفقیت ریکرو و اهتزاز پرچم ایران است.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه نهایی بعد از رکوردگیری از ملی‌پوشان مشخص می‌شود. البته کارهای اعزام‌ تیم برای اردو چین قبلا انجام شده و هماهنگ کردیم که وزیری در تهران تمرین کند و از او نیز همزمان رکوردگیری شود.

میررحیمی در خصوص شرایط عرفان ارژنگی‌پور نیز گفت: وی خیلی آماده نبود و فکر نمی‌کنم در این زمان بتواند خود را برساند.

وی در پایان یادآور شد: بچه‌ها تمام وقت و با جان و دل تمرین می‌کنند و خوشحالم تیمی یکپارچه و دور از حاشیه داریم و امیدوارم کمانداران بهترین نتیجه را کسب کنند.

منبع: فارس