ضربه آزمون به زنیت با جدایی از این تیم

جدایی مهاجم ملی پوش کشورمان از زنیت باعث ضربه خوردن این تیم روسی شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان دورانی طلایی را به همراه زنیت سن پترزبورگ سپری کرد و در نهایت با این درخشش به بوندس لیگا و باشگاه لورکوزن ملحق شد.

جدایی سردار آزمون از زنیت به این تیم ضربه زده و اکنون با گذشت 6 ماه از این جدایی والری ماسالیتین کارشناس فوتبال و بازیکن سابق تیم ملی روسیه از ضرر باشگاه زنیت از این جدایی صحبت کرد.

این کارشناس فوتبال روسیه در مصاحبه با سایت «چمپیونات»، گفت: کاسیرا(بازیکن جدید زنیت) کل بازی برای تیم زنیت در خط وسط قرار می گیرد. مهم نیست چه کسی در آنجا ظاهر می شود یا در حمله ظاهر می شود . هر چند از طرف دیگر سردار آزمون در جلو بسیار مفید بود.

وی افزود: کاسیرا گلزنی کرده و با هر بازی و هر جلسه تمرین او درک متقابلی را با شرکای خود خواهد داشت. سرگیف گل خواهد زد – او اعتماد به نفس خواهد داشت. اگر کاسیرا گل بزند، به گلزنی ادامه خواهد داد.

کارشناس روسی درباره بهتر بودن آزمون از بقیه بازیکنان خط حمله زنیت، گفت: او بازی را خوب می فهمید و می خواند. می تواند در اوج قرار بگیرد. ما دیدیم که آزمون چگونه با همان برزیلی ها تعامل داشت اما اکنون وضعیت زنیت بدتر شده است.

آزمون با قراردادی 5 ساله به باشگاه بایرلورکوزن ملحق شد. ستاره ایرانی در نیم فصل اول حضورش در بوندس لیگا به دلیل مصدومیت های متوالی نتوانست درخشش مطلوب را داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

افت ارزش سردار آزمون بعد از انتقال به بایرلورکوزن
سردار آزمون برای مهاجمی بایر لورکوزن امیدوار شد
آزمون : نایب قهرمانیمان همانند قهرمانی ارزشمند بود

انتهای پیام/