طارمی در فهرست فروش موردنظر پورتو نیست

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  تیم فوتبال پورتو پرتغال برای رسیدن به اهداف ترسیم شده فصل آینده باید درآمد 50 میلیون یورویی از ناحیه فروش بازیکنان تا پایان ماه جاری میلادی داشته باشند.

سرجیو کنسیسائو، سرمربی پورتو پیش از این گزارشی درباره فصل گذشته و تقویت تیمش برای فصل آینده با جذب بازیکنان شاخص به رئیس باشگاه ارائه کرده است. پورتو برای رسیدن به چنین هدفی باید برخی از بازیکنان خود را بفروشد. مهدی طارمی، مهاجم ایرانی در این فهرست قرار ندارد.

دیگو کاستا، دروازه‌بان 23 ساله که مورد توجه تیم‌های برجسته اروپا از جمله منچستریونایتد و اینتر ایتالیا قرار دارد می‌تواند برگ برنده تیم پرتغالی باشد. چلسی و بایرن مونیخ دیگر تیم‌های خواهان کاستا هستند اما تاکنون هیچ تیمی تمایلی برای پرداخت یکجای مبلغ 75 میلیون یورویی این دروازه‌بان به پورتو نشان داده است. بنابراین پورتو روی دیگر گزینه‌های دیگر فروش از جمله پپه، اوتاویو و  گالنو تمرکز کرده است.

گزارش کنسیسائو در رابطه با تقویت‌های موردنیاز پورتو برای فصل جدید خاص است، اما اجرای آن به منابع مالی بستگی دارد. پورتو پیش از این با فران ناوارو، مهاجم اسپانیایی ویسنته به توافق رسیده اما نهایی کردن این انتقال و دیگر گزینه‌های خرید که اکنون نامی از آنها برده نمی‌شود در انتظار تأمین منابع مالی است.

انتهای پیام/