امباپه فهمید که جادوی برنابئو واقعیت دارد

اسطوره رئال مادرید معتقد است کیلیان امباپه حالا به‌خوبی می‌داند ‌تعاریفی که از برنابئو شنیده بود، واقعیت دارند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دیشب می‌توانست شب کیلیان امباپه باشد ولی در نهایت به فاصله 15 دقیقه ورق برگشت. امباپه که در بازی رفت یک‌هشتم نهایی برابر رئال توانسته بود تک گل پی‌اس‌جی را بزند، در بازی برگشت نیز توانست دروازه رئال را باز کند تا پاریسی‌ها با یک گل برتری راهی رختکن شوند ولی رئال بین دقایق 61 تا 77 توفان به پا کرد و با سه گل کریم بنزما توانست پیروز شده و راهی دور بعد شود.

 

امباپه انگیزه بالایی برای درخشش مقابل تیمی داشت که احتمالا فصل بعد با پیراهن آن به میدان خواهد رفت و در واقع تک ستاره تیمش نیز در هر دو بازی بود.

خورخه والدانو، اسطوره باشگاه که سابقه مربیگری رئال را هم دارد، در مورد امباپه گفت:« نمی‌دانم تصمیم نهایی امباپه چه خواهد بود ولی واضح است که این بازی می‌تواند یک قبل و بعد را برای او رقم بزند. مطمئنم که قبلا برای امباپه در مورد جادوی برنابئو تعریف کرده بودند و دیشب برای خودش این مساله اثبات شد و به عینه دید که رئال در این ورزشگاه چه کارهای بزرگی انجام می‌دهد. او متوجه شده که هر چه برایش تعریف کرده‌اند، حقیقت داشته است.»

 

والدانو ادامه داد:« امباپه هدفش قهرمانی با پی‌اس‌جی در چپمپیونزلیگ بود ولی به دست رئال حذف شد. این بازی قطعا باعث خواهد شد او بیشتر تأمل کند. امباپه در هر دو بازی تفاوت‌ها را رقم زد و نشان داد که یک سر و گردن از همه ستاره‌های فوتبال امروز بهتر است.»

بیشتر بخوانید:

پوچتینو: بهترین بازیکن جهان مسی است نه امباپه
امباپه مقابل رئال حضور دارد/مصدومیت او جدی نیست
پوچتینو علاقه‌مند به جذب مارکوس رشفورد برای جانشینی امباپه

انتهای پیام/