غلبه تورنتو رپترز بر یوتا جز با لئونارد 45 امتیازی

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در هفته دوازدهم از رقابت های ان بی ای، سه شنبه شب تورنتو رپترز میزبان یوتا جز بود و توانست این تیم را با نتیجه 116-122 شکست دهد.

کووای لئونارد در این دیدار بیشترین امتیاز در طول زندگی حرفه ای خود را به دست آورد. او علاوه بر 6 ریباند با کسب 45 امتیاز که 19 امتیازش تنها در کوارتر سوم حاصل شد، نقش بسزایی در برد رپترز ایفا کرد. این چهاردمین بازی متوالی لئونارد بود که در آنها 20+ کسب کرده است.

پاسکال سیاکم با 28 امتیاز و 10 ریباند و نورمن پاول، بازیکن ذخیره رپترز، با 14 امتیاز در دومین پیروزی متوالی این تیم سهیم شدند.  

برای یوتا جز اگرچه جی کراودر بازیکن ذخیره این تیم، 30 امتیاز کسب کرد و دریک فیورز نیز 21 امتیاز و 9 ریباند افزود اما هیچ یک از این دو بازیکن نتوانستند مانع از سومین شکست این تیم از 5 بازی اخیرش شوند. بازیکنان دیگری که برای این تیم امتیاز به دست آوردند داناوان میچل، رودی گوبرت و ریکی روبیو به ترتیب با 19، 16 و 14 امتیاز بودند.

رپترز در کوارتر سوم با 12 امتیاز پیش بود و در آغاز کوارتر چهارم فاصله امتیاز دو تیم به 10 رسیده بود اما کراودر با پرتاب های سه امتیازی خود در 4 دقیقه پایانی فاصله را کم کرد و در نهایت پرتاب های سه امتیازی لئونارد و لی آپ او نتیجه را به 113-105 تغییر داد.

داناوان میچل بازیکن یوتا جز پرتاب سه امتیازی خود را از دست داد و فرد فن فلیت با پرتاب آزاد خود پیروزی را برای رپترز به ارمغان آورد.

در حال حاضر رپترز جایگاه دوم جدول کنفرانس شرق را به خود اختصاص داده و یوتا جز در جدول کنفرانس غرب رتبه یازدهم است.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای