فرنگی‌کاران جوان یک اردوی دیگر تا مسابقات جهانی پیش رو دارند

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی شربیانی پس از پایان اردوی ماقبل آخر تیم کشتی فرنگی جوانان برای حضور در رقابتهای جهانی اظهار داشت: صبح روز گذشته اردوی فرنگی‌کاران جوان پایان یافت که بچه ها تا روز ۱۳ مرداد ماه مرخصی خواهند داشت و دوباره برای حضور در آخرین اردو به خانه کشتی باز خواهند گشت. خوشبختانه تمامی اردونشینان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و روحیه و انگیزه بالایی برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ استونی دارند.

وی ادامه داد:

آخرین اردوی فرنگی‌کاران جوان طبق برنامه تا زمان اعزام و تا روز ۲۲مرداد ماه ادامه خواهد داشت که طبیعتا در این مرحله از اردو، تمرینات سبک و ویژه ای برای بچه ها در نظر گرفته شده است.

سرپرست تیم کشتی فرنگی جوانان با اشاره به حساسیت های این دوره از مسابقات جهانی گفت:

تیم کشتی فرنگی جوانان ایران تیمی است که در دو دوره قبلی رقابتهای جهانی بر سکوی قهرمانی ایستاده و طبیعتا امسال کار بسیار سخت‌تری را پیش رو دارد. ما باید ضمن دفاع از عناوین و افتخاراتمان، تلاش کنیم تا سومین قهرمانی را به دست آوریم که این موضوع با توجه به انگیزه بالای رقبا برای پس گرفتن عنوان قهرمانی از ایران بسیار سخت و دشوار است. البته تمام تلاش ما بر این موضوع متمرکز خواهد شد تا بتوانیم مثل رقابتهای جهانی فنلاند و اسلواکی، سومین قهرمانی جهان را این بار در کشور استونی جشن بگیریم.

وی در پایان تصریح کرد:

ما دو سال پیاپی در رقابتهای جهانی فنلاند و اسلواکی به عنوان قهرمانی جهان دست یافتیم و حالا باید در رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ استونی از این عناوین دفاع کرده و سومین قهرمانی را کسب کنیم. در واقع می توان گفت در استونی بدنبال هت‌تریک در کسب عنوان قهرمانی کشتی فرنگی جوانان جهان هستیم.

رقابت‌های جهانی کشتی جوانان روزهای ۲۱ تا ۲۷ مردادماه در شهر تالین استونی برگزار خواهد شد.

منبع: مهر