فنونی زاده: مهدوی کیا نمونه مربی بی تجربه بود

 خود سید جلال بهتر می داند کسی که می خواهد مربیگری کند باید ابتدا دوره های مربیگری را طی کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: رضا درویش از کسانی است که سالها در کنار پرسپولیس بوده. کسی که سالها در کنار بزرگان تیم بوده انتظار داریم که پیشکسوتان را بهتر از این مدیریت کند. ما از درویش انتظار دیگری داشتیم. ما پیشکسوتان هم که همیشه در کنار تیم بودیم و در این چند سال ثابت کرده ایم که حمایت می کنیم اما برخی از این هواداران شاید خیلی از احوال بازیکنان گذشته خبر ندارند.

وی افزود: باید واقعیت را بگویم که جایگاه خلیلی حضور در آکادمی نیست. دلیل این حرفم نتایجی است که تیم های پایه در فصل گذشته گرفته است. حالا با هر لابی یا ترفندی ماندی چرا رفتی از باشگاه های پیکان و سایپا و مقاومت سرمربی آوردی؟ به نظر من این تصمیم که سید جلال اگر نخواست بازی کند به کادر اضافه شود بدعت درستی نیست.

فنونی زاده در پایان گفت: خود سید جلال بهتر می داند کسی که می خواهد مربیگری کند باید ابتدا دوره های مربیگری را طی کند. اگر قرار باشد هر بازیکنی که کاپیتان است و بعد از پایان دوران بازیگری به نیمکت اضافه شود یعنی هر موقع امید عالیشاه هم خواست خداحافظی کند باید به کادرفنی اضافه شود؟ اگر کسی پله پله جلو نرود به جایی نمی رسد. نمونه اش می شود مهدی مهدوی کیا که با 11 سال بازی در سطح اول فوتبال اروپا بدون هیچ تجربه مربیگری در ایران تیم ملی امید را به او می دهند و چنین نتایجی در بازی های آسیایی رقم می خورد. اگر به محبوبیت و این حرفها باشد از مجتبی محرمی محبوب تر نداشتیم آیا او هم باید به کادرفنی اضافه شود؟

بیشتر بخوانید:
فنونی زاده : پول اسکوچیچ را بدهند و به او خسته نباشید بگویند
دربی 98 / فنونی زاده : شانس استقلال برای برد بسیار بیشتر است
فنونی زاده : حامد لک باید دوباره از جایش بلند شود

انتهای پیام /