قهرمانی باشگاه‌های آسیا؛ نزدیک‌ترین تورنمنت پیش روی والیبال

در صورت توقف شیوع ویروس کرونا تا مرداد ماه سال جاری، مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا به میزبانی کشور تایلند نخستین تورنمنت پیش روی والیبال آسیا است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، در حالی که شیوع ویروس کرونا برنامه‌ریزی مسابقات ورزشی در سراسر جهان را دگرگون کرده است، تیم‌های باشگاهی والیبال آسیا در نزدیک‌ترین تورنمنت پیش رو باید خود را آماده مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا کنند.

پیش از این اعلام شده بود که مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، نیمه نخست شهریور ماه به میزبانی تایلند برگزار شود و کنفدراسیون والیبال آسیا هنوز خبری از لغو این مسابقات منتشر نکرده است.

مرداد ماه زمان تصمیم گیری برای باشگاه های والیبال

البته لازم به ذکر است که پیش از این AVC اعلام کرده بود در صورتی که شیوع ویروس کرونا تا مرداد ماه سال جاری کاهش پیدا نکرده و این بحران تا آن زمان حل نشود، تمامی مسابقات سال جاری لغو خواهد شد.

در همین راستا باشگاه‌های والیبال آسیا باید منتظر مانده تا مرداد ماه فرا برسد تا با تصمیم نهایی کنفدراسیون والیبال آسیا روبه رو شوند.

بلاتکلیفی جام باشگاه های آسیا

این در حالی است که اکثر لیگ‌های داخلی والیبال آسیا و همچنین لیگ والیبال ایران به دلیل اتفاقات رخ داده، نیمه تمام مانده و هنوز مشخص نیست از کشورهای آسیایی کدام تیم‌ها راهی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا خواهند شد.

در تقویم کنفدراسیون والیبال آسیا آمده است، پس از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا ، مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر به میزبانی کشور چین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/