لحظه به لحظه با لیگ ملت های والیبال| تیم ملی ایران صفر – لهستان ۳

تیم های ملی والیبال ایران و لهستان در ادامه رقابت های هفته پنجم لیگ ملت های والیبال از ساعت 17 و 30 دقیقه به وقت تهران در شهر ریمنی ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم های ملی والیبال ایران و لهستان در ادامه رقابت های هفته پنجم لیگ ملت های والیبال از ساعت 17 و 30 دقیقه به وقت تهران در شهر ریمنی ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند.

ست اول: ایران ۲۰ – لهستان ۲۵

آغاز این ست با کسب امتیاز برای لهستان آغاز شد ، در ادامه دریافت اسفندیار بسیار ضعیف بود و باعث شد لهستان به چهارمین امتیاز متوالی دست یابد. پس از آن سرویس شیفکا به بیرون رفت تا ایران به اولین امتیاز برسد. لهستان همان طور که انتظار می رفت خیلی بهتر بود و توانست اختلاف زیادی را با ایران ایجاد کند. برخورد توپ با تور روی سرویس ایران باعث شد تا لهستان زودتر به امتیاز ۸ برسد. پس از زمان استراحت اسپک سعادت به دست بازیکن لهستان خورد و به بیرون رفت. در ادامه سرویس خوب مجرد به زمین ایران برگشت اما سعادت نتوانست امتیاز بگیرد؛ ۱۲-۶. جواد کریمی امتیاز سرویس گرفت. تیم ملی والیبال لهستان زودتر از ایران به امتیاز ۱۶ دست یافت. تا 2 تیم به وقت استراحت فنی دوم بروند ، پس از آن آلکنو بازیکنان با تجربه ای چون معروف و غفور را به میدان آورد پاس عالی معروف با ضربه مجرد همراه شد تا ایران به امتیاز بعدی برسد. دفاع بعدی از سوی شریفی ایران را به امتیاز ۱۵ رساند. سرویس نواکوفسکی با دفاع خوب در زمین ایران همراه شد تا تیم ملی به امتیاز ۱۶ برسد. سرویس خوب غفور زمینه ساز کسب امتیاز بیستم برای ایران شد. اسپک نواکوفسکی لهستان را در موقعیت ست پوینت قرار داد. شیفکا با سرویس تماشایی امتیاز ۲۵ را ا به دست آورد. تا در نهایت لهستان ست نخست را 25 – 20 برندئه باشد.

ست دوم: ایران ۲۰ – لهستان ۲۵

بازی در ست دوم هم با کسب امتیاز برای تیم ملی والیبال لهستان آغاز شد با این حال ملی پوشان کشورمان نمایش بهتری داشتند و از همان ابتدا نشان دادند که در این ست نمی خواهند بازنده باشند. در ادامه اسپک اسفندیار پس از برخورد به دست بازیکن لهستان به بیرون رفت تا ایران هم به امتیاز نخست دست یابد. با این حال سرویس اسفندیار با اختلاف به بیرون رفت. بلندقامتان کشورمان هم پس از آن توانستند امتیاز های بهتری بگیرند. با این حال لهستان با دفاع خوب روی تور و همچنین ضربات محکم خودش را به بازی برگرداند و با ضربه بارتوش از ایران هم فاصله گرفت. پس از آن غلامی سرویس خود را باوجود این که کنترل شده زد، به تور زد تا امتیاز به لهستان برسد و 2 تیم به وقت استراحت فنی نخست بروند. در ادامه بازی هم کوهانوفسکی اسپک خورد را تبدیل به امتیاز کرد. با این حال درخشش بازیکنانی چون غفور و سعادت شرایط را بهتر کر و باعث شد تا بازی پایاپای و نزدیک دنبال شود ، در این زمان اما لهستانی ها توانستند در ضربات سرویس بهتر باشند ، آن ها همچنین با دفاع خوبشان بازهم از تیم ملی کشورمان پیشی گرفتند تا بازی با نتیجه 16 – 14 به سود لهستان شود و 2 تیم به وقت استراحت فنی دوم بروند. پس از این زمان تیم ملی کشورمان توانست در دفاع بهتر باشد با این حال اختلاف 2 امتیازی همچنان وجود داشت و بازی 20 -18 به سود لهستان دنبال می شد. در ادامه بازی نزدیک تر دنبال شد و تیم ملی کشورمان حتی خودش را به فاصله حداقلی حریف رساند اما اشتباه در دفاع باعث شد تا نتیجه 22- 20 به سود لهستان شود تا آلکنو درخواست وقت استراحت فنی داشته باشد. پس از این زمان هم بازهم لهستان تیم برتر بود تا در نهایت این ست هم با نتیجه 25 – 20 به سود لهستان به پایان برسد و در مجموع نتیجه 2 – 0 به سود لهستانی ها شود.

ست سوم:  ایران ۱۶ – لهستان ۲۵

اسفندیار سرویس خود را از دست داد تا لهستان به امتیاز اول برسید. الکساندر اسلیوکا از صالحی امتیاز سرویس گرفت. بردیا سعادت با سرویس تماشایی ایران را به امتیاز سوم رساند.نواکوفسکی امتیاز هشتم را برای لهستان کسب کرد.جواد کریمی با پاس خود مدافعان لهستان را فریب داد تا سعادت در موقعیتی مطلوب برای ایران امتیاز بگیرد.اسفندیار یک اسپک را از دست داد و بعد با دریافت عجیب، یک امتیاز را تقدیم لهستان کرد.نواکوفسکی این بار از شریفی امتیاز سرویس گرفت.اسپک اسفندیار به بازیکن لهستان خورد و به بیرون رفت تا اختلاف به عدد شش کاهش یابد.اسفندیار اسپک خود را به آنتن زد تا لهستان به امتیاز ۱۶ برسد.شیفکا به شکلی عجیب توپ را زد دفاع ایران را کرد و تیمش را به امتیاز ۱۷ رساند.بتنوش اسفندیار را ناکام گذاشت و بعد نوبت به ناکامی غفور رسید تا بازی ۲۲-۱۳ شود.خطای پنجه دو ضرب باعث شد تا بازی ۲۳-۱۳ شود.کاچ مارک اسپک خورد را به بیرون زد تا ایران به امتیاز شانزدهم برسد.برتنوش امتیاز ۲۵ را با سرویس به دست آورد .

بیشتر بخوانید:
لیگ ملت های والیبال / نتیجه عجیب استرالیا در لیگ ملت های والیبال
ورود ملی پوشان والیبال ساحلی به ناخون پاتوم
لحظه به لحظه با لیگ ملت های والیبال| تیم ملی ایران صفر – فرانسه ۳

انتهای پیام/