لوئیس همیلتون در هشدار به رقبا: من هنوز در اوج خودم نیستم

لوئیس همیلتون که در آستین آمریکا به دنبال کسب ششمین قهرمانی جهان خود خواهد رفت به رقبایش هشدار داده که فکر نکنند او در اوج به سر می‌برد زیرا که خودش چنین احساسی ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، همیلتون در صورتی به ششمین قهرمانی خودش خواهد رسید که در پیست آستین یک هشتمی یا یک نهمی به علاوه امتیاز سریعترین دور را به دست بیاورد ولی این رده ها هم اهمیتی نخواهند داشت، اگر تنها رقیب باقی مانده او در کورس قهرمانی یعنی والتری بوتاس نتواند گرندپری آمریکا را با پیروزی به پایان برساند. زمانی که این اتفاق بیفتد، یعنی مرد بریتانیایی خودش را در جایگاه قهرمان ببیند، او دومین راننده ای خواهد بود که شش قهرمانی جهان در رقابت های فرمول یک در کارنامه‌اش خواهد داشت.

از او در مورد این پرسیده شد که آیا این کافی خواهد بود یا نه، همیلتون در پاسخ گفت:

من نمی‌دانم. من هیچ وقت فکر نمی‌کردم که پنج بار قهرمان بشوم. در همین حال هم به رویاهایی دارم می‌رسم که هیچوقت فکر نمی‌کردم که به حقیقت بپیوندند. من احساس افتخار و سرافرازی می‌کنم که پنج بار قهرمان شده‌ام و اگر به ششمی هم دست پیدا کنم، بسیار رویایی خواهد بود.

طبیعتا من به مسابقه دادن برای سال های بیشتری ادامه خواهم داد. من می‌خواهم هر سال برنده باشم ولی این همیشه مسئله اصلی نبوده. بعضی افراد حتی یک قهرمانی هم ندارند. من فقط باید شکرگزار آنهایی باشم که به دست آورده‌ام. گمان نمی‌کنم که هنوز در نقطه اوج خود باشم پس این برایم امیدبخش است. من برنامه ریزی می‌کنم تا قویتر شوم. چه کسی می‌داند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد؟ من در سال های آتی بیش از همیشه فشار خواهم آورد و تلاش خواهم کرد.

لوئیس همیلتون و والتری بوتاس

اما همچنان هم افتخارات و حتی رکورد هایی منتظر همیلتون می‌توانند باشند که او در این فصل آنها را به دست بیاورد. اگر او یکی از سه مسابقه آخر را پیروز شود او به رکورد شخصی بیشترین برد در طول یک فصل یعنی 11 برد می‌رسد و اگر هر سه مسابقه را برنده شود با رکورد جهانی بیشترین برد در یک فصل برابری خواهد کرد. او در ادامه صحبت هایش گفت:

در داخل تیم، من و بونو (مهندس مسابقه‌ای همیلتون، پیتر بونینگتون) و دیگر افراد اغلب فراموش می‌کنیم که در طول سال چند بار پیروز مسابقات مختلف شده‌ایم درحالی که بر هر مسابقه بسیار متمرکز می‌شویم. ما اغلب فراموش می‌کنیم که چه فصل خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم در صورتی که احساس می‌شود که چقدر سخت بوده. ولی زمانی که شما به اعداد و ارقام نگاه می‌کنید و آمار را تجزیه و تحلیل می‌کنید، همیشه یک حس خوب پیدا خواهید کرد زیرا متوجه می‌شوید که تلاش هایتان به ثمر نشسته اند. افراد و کارکنان تیم همه با هم از هر زمانی بیشتر تلاش کرده‌اند.

هر سال ما تلاش می‌کنیم تا بهتر شویم، تلاش می‌کنیم تا بهتر خودمان را به کار بگیریم، تلاش می‌کنیم تا سطح انرژی ها را بهتر متعادل کنیم و مطمئن شویم که در طول جلسات تیمی با یکدیگر بهتر ارتباط برقرار می‌کنیم و سپس در طی فرآیندهای آخر هفته عملکرد بهتری به نمایش بگذاریم که در نهایت بتوانیم نتایج پیوسته و با ثبات به دست بیاوریم.

نتایج عالی هستند در حالیکه آنها بهبود های ما و مهمتر از آن پیوستگی ما را در خود منعکس می‌کنند.

منبع: فرمول یک ایران