لیست بارسلونا برای دیدار مقابل دورتموند؛ مسی رسید!

وبسایت رسمی باشگاه بارسلونا در خبری خوش به هوادارانش اعلام کرد که لیونل مسی بارسلونا را در سفر به آلمان همراهی می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ تیم‌های بروسیا دورتموند و بارسلونا، در چارچوب دیدار اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2019/20، فردا (سه‌شنبه) از ساعت 23:30 در ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک به مصاف هم خواهند رفت.

در لیست 22 نفره بارسلونا که دقایقی پیش منتشر شد، خبری خوب برای هواداران بارسلونا و بد برای دورتموند به چشم می‌خورد؛ لیونل مسی در لیست بارسلونا حضور دارد.

مسی که در فصل جاری به دلیل مصدومیت هنوز به میدان نرفته، به تازگی در تمرینات گروهی بارسلونا حضور پیدا کرده است. همچنین در ساعات گذشته رسانه‌ها خبر از سفر مسی به آلمان، با وجود احتمال عدم حضور او در بازی داده بودند. حال باید دید حضور مسی در لیست تنها نقش روانی دارد یا او برای اولین بار در فصل جاری فردا به میدان خواهد رفت.

لیست 22 نفره بازیکنان بارسلونا برای بازی با دورتموند به شرح زیر است:

ترشتگن، نلسون سمدو، پیکه، راکیتیچ، سرجیو، تودیبو، آرتور، سوارز، مسی، نتو، لنگلت، موسی واگه، گریزمان، جردی آلبا، آلنا، سرجی روبرتو، دی یونگ، ویدال، جونیو، ایناکی، پرز و آنسو فاتی. همچنین عثمان دمبله به دلیل مصدومیت در لیست حضور ندارد تا شاهد بازگشت او به زیگنال ایدونا پارک و بازی با تیم سابقش در بازی دور رفت نباشیم.

در سوی دیگر به احتمال قریب به یقین پاکو آلکاسر در ترکیب آغازین دورتموند حضور خواهد داشت تا مقابل هم‌تیمی‌های سابقش قرار بگیرد.متئو موری، دیگر بازیکن سابق بارسلونا که اکنون در دورتموند توپ می‌زند مصدوم است و در لیست دورتموند برای این بازی حضور ندارد. به جز متئو موری، نیکو شولتس برای دورتموند مصدوم است و حضور لوکاس پیشچک نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

خبرنگار: سامان خدایی