لیگ‌برتر بسکتبال| تقابل مربیان تیم ملی در شمال و جدال‌های حساس در آبادان و مشهد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، لیگ برتر بسکتبال فردا پنجشنبه به ایستگاه دوازدهم می‌رسد و سالن امام خمینی شهر گرگان مرکز توجه بسکتبال ایران خواهد بود. جایی که شهرداری مدعی میزبان پتروشیمی بندرامام صدرنشین است.

پتروشیمی و شهرداری هرکدام با یک باخت در رده های اول و دوم جدول قرار دارند و بازی فردای دو تیم حساس دنبال خواهد شد. شاهین طبع و کوهیان که هدایت تیم ملی را برعهده دارند باید دید تفکرات کدام مربی در این مسابقه برتر خواهد بود.

در این بین گرگانی‌ها روزبه ارغوان سنتر ملی پوش خود را به دلیل مصدومیت از دست داده‌اند، اما در خانه امیدوار به حمایت تماشاگران پرشور خود هستند تا بتوانند به یک پیروزی دیگر در خانه دست پیدا کنند.

جدال تیم‌های سوم و چهارم جدول هم در آبادان از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود. نفتی ها در هفته گذشته مقابل پتروشیمی در وقت‌های اضافه باختند تا دومین شکست فصل‌شان را تجربه کنند و یک پله سقوط داشته باشند.

آنها در این هفته میزبان شیمیدر خواهند بود. شیمیدری‌ها که هفته قبل به سختی از سد ذوب‌آهن گذشتند و با اضافه کردن یک یار خارجی و بازگشت مایک رستم پور قدرت خود را افزایش داده‌اند.

مهرام دیگر مدعی این فصل هم این هفته کار سختی را در مشهد مقابل آویژه صعنت خواهد داشت.مشهدی‌ها چند برد پیاپی در هفته‌های گذشته کسب کرده‌اند و فردا نیز نمی‌خواهند مقابل مهرام در خانه بازنده باشند. 

برنامه هفته دوازدهم لیگ برتر:

پنجشنبه – 21 آذر

نفت آبادان – شیمیدر قم (ساعت 16)
شهرداری گرگان – پتروشیمی بندرامام (ساعت 16)
ذوب آهن اصفهان – اکسون تهران (ساعت 16)
شهرداری بندرعباس – توفارقان آذرشهر( ساعت 16)
رعد پدافند هوایی – شورا و شهرداری قزوین (ساعت 16)
نیروی زمینی – صنعت مس کرمان (ساعت 169
آویژه صنعت پارسا – مهرام تهران (ساعت 16)

منبع: فارس