لیگ برتر بسکتبال| میزبانی صدرنشینان جنوبی و سفر مهرام به بندر در هفته دهم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دهمین هفته از لیگ برتر بسکتبال در حالی فردا پنجشنبه برگزار می‌شود که پتروشیمی بندرامام، صدرنشین لیگ در خانه میزبان توفارقان آذر شهر است. توفارقان هفته قبل مغلوب دیگر تیم خوزستانی یعنی نفت شده بود و شاگردان ویسی در این هفته نیز کار بسیار سختی را در ماهشهر پیش رو دارند.

نفت آبادان، قهرمان فصل گذشته و تنها تیم بدون باخت لیگ در حالی به مصاف ذوب‌آهن می‌رود که این تیم با حضور بازیکنان خارجی‌اش شرایط بهتری را پیدا کرده و در هفته نهم نیز سومین برد خود را کسب کرد.

مهرام که در دو هفته گذشته دو مدعی لیگ برتر یعنی پتروشیمی و شهرداری گرگان را در ثانیه‌های پایانی شکست داد این هفته میهمان بندرعباسی‌ها است و باید به مصاف شهرداری این شهر برود. تیم رضا هنگام پور سه برد پیاپی را کسب کرده و با این حساب شاگردان مصطفی هاشمی کار سختی در خانه حریف دارند.

گرگانی‌ها که هنوز از شکست مقابل مهرام و داوری این بازی ناراحتند، در خانه میزبان مس کرمان خواهند بود و شیمیدر که با محرومیت مایک رستم پور مواجه شده است، در شهرکرد به مصاف رعد پدافند هوایی می‌رود.

در یکی از بازی‌های حساس میانه جدول آویژه صنعت پارسا که دو سه بازیکن و کادر خود را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت، میزبان اکسون است. همسایگی دو تیم در جدول نوید یک رقابت خوب را می‌دهد.

برنامه هفته دهم لیگ برتر به شرح زیر است:

پنجشنبه 14 آذر

نفت آبادان – ذوب آهن (ساعت 16)
پتروشیمی – توفارقان آذرشهر (ساعت 16)
رعد پدافند هوایی – شیمیدر (ساعت 16)
شهرداری گرگان – مس کرمان (ساعت 16)
آویژه صنعت پارسا – اکسون (ساعت 16)
شهرداری بندرعباس – مهرام (ساعت 15:30)
نیروی زمینی – شهرداری قزوین (ساعت 169

*جدول رده بندی:

منبع: فارس