محمد پنجعلی: استقلال، باز هم امتیاز خواهد داد/ الان فقط وقت حمایت است

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: الان فقط باید از تیم حمایت کرد و به کاهش استرس کمک کرد. تاثیر فشار و استرس روی تیم دیده می‌شود. وقت برای انتقاد هست، تازه اگر قهرمان نشویم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد پنجعلی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ما هنوز شانس داریم و نباید این را نادیده بگیریم. در مقطعی از کار هستیم که فقط باید حمایت کنیم. در این زمان با انتقاد به جایی نمی‌رسیم. همچنین رفتار ما، وضعیت برای فصل آینده را روشن می‌کند. انتقاد باید برای آخر فصل بماند، تازه اگر قهرمان نشده باشیم. فوتبال واقعا قابل پیش بینی نیست. الان باید با هر تدبیر و ترفندی شده پرسپولیس را به سمت پیروز شدن و امتیاز ندادن سوق بدهیم. الان می‌بینیم بچه‌ها توپ‌هایی را گل نمی‌کنند که سخت‌تر از آن را گل زده‌اند. یک دلیلش می‌تواند این باشد که فشار روی بازیکن بیشتر از توان و تحمل او است. پرسپولیس فقط باید روی این مساله تمرکز کند که دیگر امتیازی از دست ندهد. استقلال، باز هم امتیاز خواهد داد.

وی ادامه داد: در بازی‌های همین هفته، پیکان فقط بدشانس بود که استقلال را شکست نداد، وگرنه از نظر فنی و موقعیت کاملا سوار بر بازی بود. پرسپولیس هم اگر تیم خوبی نبود از روز اول تا همین حالا مدعی نبود. خب می‌بینیم تیم‌هایی با امکانات به مراتب بیشتر و بدون این دردسرهایی که پرسپولیس داشته است، در صف مدعیان نیستند. پرسپولیس که یک تیم دست و پا بسته نیست که بخواهیم این همه انتقاد کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره جام حذفی و بازی پیش رو نیز اضافه کرد: جام حذفی جام شگفتی‌ها است. تیم‌ها می‌آیند بازی را می‌بندند و دفاع می‌کنند. برای حریفان پرسپولیس استرس کمتر و انگیزه بیشتر است. به نظرم باید تا جایی که امکان دارد، استرس را از تیم خودمان دور کنیم. چون استرس، تیم را فلج می‌کند و برای همین است که موقعیت‌های خوب را از دست می‌دهند.

محمد پنجعلی درباره موضع‌گیری مدیررسانه‌ای تیم ملی علیه پرسپولیس و اظهارات مدیرعامل باشگاه گفت: من که نمی‌دانستم این سمت در اختیار چه کسی است. در وهله اول فکر نمی‌کنم درست باشد که افراد کنار تیم ملی بخواهند تیم ملی را وارد این مسایل کنند و این به زیان تیم ملی است. جایگاه‌ها مشخص است و هر کس باید در جایگاه خودش عمل کند. این جا صحبت از لیگ و مسایل فنی است. پرسپولیس وقتی قهرمان شد همه افراد بی طرف و حتی افراد منصف در جمع رقبا بر برتری فنی پرسپولیس تاکید داشتند. حرفی که آقای درویش گفتند نیز یک مساله فنی داوری مربوط به پرسپولیس بود. حرف درستی هم بود. مسایل داوری این فصل و امتیاز دادن‌های انضباطی و مسایلی که درباره آن‌ها نیز مطرح شده است مسایل عیانی است که جای بحث ندارد.

بیشتر بخوانید:
پنجعلی: هرکدام از مشکلات پرسپولیس یک باشگاه را از پای می‌آورد
پنجعلی: هر تیمی جلوی پرسپولیس می‌آید با انگیزه می‌شود
محمد پنجعلی: مدیران پرسپولیس که فقط دروغ گفتن و وعده دادن را بلد هستند

انتهای پیام /