نکونام:بازی سختی را پشت سر گذاشتیم!

جواد نکونام پس از پیروزی ۱-۰ فولاد مقابل آخال در نشست خبری اظهار داشت: همانطور که گفته بودم می‌دانستیم که تیم آخال، تیم قابل احترام و خوبی است و خوب و با برنامه بازی می‌کند و بازی سختی برای ما خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، نکونام پس از بازی گفت :با تمرکز بالا و خواستن وارد این بازی شدیم که به موفقیت برسیم. در دو بازی قبلی آخال، هیچکدام از تیم ها به اندازه ما نتوانسته بودند مقابل این تیم موقعیت ایجاد کنند؛ چه زمانی که حریف یازده نفره بود و چه زمانی که ده نفره شد تیم ما خیلی خوب بازی کرد و خلق موقعیت کرد. اگر بیشتر دقت می‌کردیم می‌توانستیم راحت تر و زودتر بازی را ببریم و گل های بیشتری بزنیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم؛ خیلی زحمت کشیدند.

او ادامه داد: مقابل تیمی که فقط دفاع می‌کند و بازی فیزیکی انجام می‌‌دهد برنده شدن سخت است ولی ما توانستیم این کار را انجام بدهیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم اما هنوز سه بازی باقی مانده و باید برای بازی های برگشت تمرکز داشته باشیم.

سرمربی فولاد با انتقاد از نحوه بازی حریف گفت: نکته ای که مقداری ناراحت کننده بود این بود که در ۲۰ دقیقه آخر بازی، حریف کلا بازی را از جریان انداخت و یک فوتبال زشت برگزار شد که برای ما که می‌خواستیم به گل برسیم ناراحت کننده بود؛ خیلی وقت تلف کردند اما خدا را شکر داور بازی را به خوبی کنترل کرد. با وجود اینکه تیم حریف ده نفره بود اما داور تحت تاثیر قرار نگرفت و خیلی خوب قضاوت کرد؛ به او بخاطر این قضاوت خوبی که داشت خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد.

نکونام با تاکید بر اینکه فولاد در بازی های گذشته نیز عملکرد خوبی داشته بیان کرد: ما همیشه و برای تمام بازی ها اعتماد به نفس داریم. همانطور که همه کارشناسان و کسانی که در این جام هستند، فوتبال را می‌بینند و آنالیز می‌کنند، تیم ما واقعا با کیفیت است و خوب بازی می‌کند و شانس های زیادی را برای گلزنی به دست می‌آورد اما تا امروز نتوانسته بودیم ببریم. اگر به بازی ها نگاه کنید می‌بینید که ما در سه بازی حداقل ۸ تا ۱۰ شانس گلزنی داشتیم و ۴ بار به تیر دروازه زدیم؛ موقعیت های بسیار خطرناکی را خلق کردیم و نیاز به ادامه و تلاش داریم تا بتوانیم این‌ تلاش را تکرار کنیم. گل قطعا زده خواهد شد و نتیجه خواهیم گرفت. نیاز داریم که به این روند خوب ادامه بدهیم.

بیشتر بخوانید :
لیگ قهرمانان آسیا/ فولاد ایران یک آحال ترکمنستان صفر/ 3امتیاز شیرین برای نکونام
نکونام: باید بهترین عملکرد را داشته باشیم تا موفق باشیم
لیگ قهرمانان آسیا/ شباب الاهلی امارات یک- فولاد ایران یک/ دومین تساوی نکونام در…

انتهای پیام/