نیاز هواداران فوتبال به دروغ سنج!

این روز ها فضای فوتبال در کشورمان به شکلی است که برای رسیدن به حرف راست باید دروغ سنج در باشگاه ها نصب کنند!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،از شب گذشته تا به حال و از ماه قبل نیز باشگاه استقلال درگیر ضد و نقیض های مدیریت، بازیکن سرمربی و کادر فنی است و هنوز برای هواداران که به قول بعضی ها سرمایه اصلی باشگاه هستند راست و دروغ ماجرای مذاکره با استراماچونی حل نشده است.

در بحث قرارداد ها با هواداران روراست نیستند و در بدهی ها هم به همین شکل عمل می کنند و برخی مسائل را که باید برای هواداران استقلال روشن شود درست جایی رو می کنند که زمزمه رفتنشان و تزلزل در صندلی هایشان حس شود.

پوپولیست های عشق فوتبال!

اقدامات پوپولیستی برخی از مدیران فوتبال و بازی با افکار عمومی دستآویزی است که چند صباحی بیشتر در صندلی ریاست بمانند و پس از آنکه به سود خود رسیدند و منتفع شدند براحتی تیم را رها می کنند و می روند.

سعادتمند در برخی موارد گفته هایش قابل تحسین است اینکه بدون پرده از تخلف بازیکنش پرده برداشت و از گرانی های بی دلیل گفت اما در بخشی از صحبت هایش بهانه ی تخفیف و مذاکره با استراماچونی آنهم درست زمانی که استقلال به آرامش نیز داشت ماز مواردی بود که خام عمل کرده است.

فرهاد مجیدی را درست زمانی از تیم برداشتند که استقلال باید امروز با یک جام و روحیه بالا در رقابت های آسیایی حضور قدرتمند داشت و از سوی دیگر بخشی از جملات سعادتمند در مورد گرانی و اجبار خرید با فشار هواداران هم قابل قبول نبود .
هر چه هست اگر از روز اول با هواداران روراست بودند این اتفاقت رخ نمی داد و به نوعی به ماله کشی امروز نیاز نبود افسوس که در فوتبال ایران تا دروغ سنج نباشد کسی صادق نیست.

بیشتر بخوانید:
الکس نوری آخرین تیر سعادتمند برای ماندن در استقلال
سعادتمند: قلیان کشی کار غیرحرفه ای نفر است/ استقلالی ها با تعصب و پرتلاش…
خلیل زاده حکم برکناری سعادتمند را می‌گیرد
نامجومطلق: سعادتمند نام بازیکن استقلال که قلیان کشیده را بگوید
نیکبخت واحدی: آقای سعادتمند خدا از شما نگذرد/ فقط دروغ گفتید

انتهای پیام/