هشدار توخل به نیمار: انتظار واکنش سرد از سوی هواداران را داشته باش!

پس از هفته‌ها مذاکرات، توافقی میان پاری سن ژرمن و بارسلونا حاصل نشد تا نیمار فوتبالش را پاریس ادامه دهد. خواسته آشکار نیمار مبنی بر جدایی از پاری سن ژرمن، عصبانیت هواداران تیم را در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ انتظار می‌رود نیمار پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت طولانی مدت خود، در دیدار امشب (شنبه) پاری سن ژرمن مقابل استراسبورگ به میدان برود؛ با این حال او نباید انتظار استقبال گرم در ورزشگاه پارک دو پرنس را داشته باشد.

پس از تلاش زیاد نیمار برای جدایی از پاری سن ژرمن به مقصد بارسلونا، دو باشگاه به توافق نرسیدند. بارسلونا و مسی و سوارز نیز، به مانند نیمار تلاش زیادی برای به نتیجه رسیدن این بازگشت انجام دادند. همین موضوع عصبانیت هواداران پاری سن ژرمن را در پی داشته است. آن‌ها با برافراشتن بنر و سر دادن شعار خواستار جدایی او از تیم شدند. انتظار می‌رود طی اولین حضور نیمار در ترکیب تیم پس از این جنجال‌ها، شاهد واکنش تندتری از هواداران نیز باشیم.

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن در خصوص نیمار گفت:

پنجره نقل و انتقالات بسته شده است و دیگر حواس‌پرتی برای نیمار نیست. زندگی چندان برایش سخت نخواهد بود، زندگی و بازی در پاریس! من نمی‌توانم واکنش هواداران را کنترل کنم اما هرچیزی که درخصوصش بیشتر صحبت کنیم تبدیل به مسئله بزرگ‌تری می‌شود.

پاری سن ژرمن در چارچوب هفته پنجم لوشامپیونه، از ساعت 20 امشب میزبان استراسبورگ خواهد بود و اولتراهای پاریسی که در غیبت نیمار علیه او شعار دادند، این فرصت را مغتنم خواهند شمرد تا این بار در بازی‌ای که نیمار حضور دارد عصبانیت خود را نسبت به رفتار ستاره برزیلی نشان دهند.

خبرنگار: سامان خدایی