وستبروک و واکر بهترین بازیکنان هفته ان بی ای

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، راسل وستبروک از تیم اوکلاهاما سیتی تاندر به عنوان بهترین بازیکن کنفرانس غرب، و کمبا واکر از تیم شارلوت هورنتس به عنوان بهترین بازیکن کنفرانس شرق در هفته گذشته برگزیده شدند.

طی سه هفته و در 25 بازی، وستبروک به طور میانگین 22 امتیاز، 17 پاس گل و 12.7 ریباند به ثبت رساند و در ثبت 3 پیروزی مهم در یک هفته مقابل تیم های لس انجلس لیکرز، دیترویت پیستونز و مینه سوتا تیمبرولوز نقش مهمی ایفا کرد. وی در رویارویی با لیکرز با 20 امتیاز، 20 ریباند و 21 پاس گل برای دومین بار در تاریخ ان بی ای رکورد 20-20-20 به جا گذاشت و در مجموع طی یک هفته سه تریپل دبل ثبت نمود.

این دومین بار در این فصل است که وستبروک “بهترین بازیکن هفته” لقب می گیرد. اولین بار او در پنجم نوامبر به خاطر بازی های درخشانی که در فاصله 29 اکتبر تا 4 نوامبر به نمایش گذاشت این عنوان را به خود اختصاص داد. میانگین امتیازگیری وستبروک در هر دیدار 28 امتیاز بود.

کمبا واکر نیز برای هفتمین بار عنوان “بهترین بازیکن هفته” را در کنفرانس شرق از آنِ خود کرد که این عدد در تاریخ شارلوت هورنتس یک رکورد محسوب می شود.

کمبا واکر

واکر در طول هفته در مجموع 139 امتیاز و به طور میانگین در هر دیدار 34.8 امتیاز کسب کرد که این رقم بیش از میانگین امتیازات هر بازیکن دیگری بود. میانگین پاس های گل و ریباندهای او در هر بازی نیز به ترتیب 6.3 و 5.5 بود. واکر در یکم آوریل با کسب 47 امتیاز، شصتمین بازی 40+ خود در این فصل را به ثبت رساند و از این حیث رتبه پنجم ان بی ای را به خود اختصاص داد.

بهترین بازیکن هفته کنفرانس شرق در تقابل با تیم دیترویت پیستونز در هفتم آوریل، دویست و پنجاهمین پرتاب سه امتیازی خود در این فصل را به ثبت رساند و نهمین بازیکن 250+ پرتاب سه امتیازی در یک فصل در تاریخ ان بی ای شد. وی همچنین در پنجم آوریل در مقابل تورنتو رپترز به دوهزارمین امتیاز خود در این فصل دست یافت تا یکی از شش بازیکنی باشد که توانسته اند در این فصل از ان بی ای 2000 امتیاز بگیرند.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای