وضعیت تیم امید بعد از استعفای مجیدی؛ استیلی با کادر پرسپولیسی آمد

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ طبق انتظارها بعد از استعفای فرهاد مجیدی از سمت مربیگری تیم امید، حمید استیلی به عنوان جانشین و سرمربی جدید تیم امید معرفی شد تا در مسابقات انتخابی المپیک توکیو روی نیمکت این تیم حضور داشته باشد.

مجیدی به دلیل آنچه دخالت های کمیته فنی و شخص استیلی عنوان شده بود از سمت خود استعفا کرد تا مربی دیگری از جنس کمیته فنی هدایت تیم را دست بگیرد. شخص استیلی که پیشتر عنوان شده بود علاقه ای به حضور روی نیمکت تیم ندارد این مسئولیت را پذیرفت.

بر همین اساس روز گذشته جلسه کمیته فنی و توسعه در فدراسیون فوتبال با حضور تمامی اعضا و البته مهدی تاج و ابراهیم شکوری، رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد و طبق اخباری که کسب شد حمید استیلی در این جلسه ضمن ارائه برنامه‌هایش برای امیدها، درخصوص همکاران و دستیارانش نیز با اعضا به مذاکره و رایزنی پرداخت.  در این بین از نفراتی مانند علیرضا مرزبان (که در پرسپولیس سابقه همکاری با استیلی را دارد)، امیرحسین پیروانی، رضا شاهرودی، سهراب بختیاری‌زاده، امید نمازی و علیرضا امامی‌فر به‌عنوان دستیاران احتمالی استیلی در تیم امید نام برده شد که ظاهرا شانس مرزبان و شاهرودی بیش از سایرین است.

خبرنگار: سپهر خرمی