وضعیت قرمز پرسپولیس و سکوت معنادار گل‌محمدی/ 110 میلیارد بدهی باشگاه به بازیکنان

 110 میلیارد بدهی باشگاه پرسپولیس به بازیکنان است.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، وضعیت پرسپولیس قرمز است، تیمی که دو قهرمانی در فصل گذشته کسب کرده هنوز نتوانسته بازیکنانش را برای تمرین برای فصل جدید مجاب کند. ناموفق بودن باشگاه برای راضی کردن بازیکنان برای حضور در تمرین هم یک دلیل مهم دارد و آن هم بدقولی مسئولان در فصل گذشته است.

یک فصل کامل گذشت و سرخپوشان به دو قهرمانی هم رسیدند اما از آپشن های دو فصل پیش خبری نشد که نشد. ۱۶ درصد از قراردادهای فصلی که تازگی تمام شده هم باقی مانده به اضافه آپشن های قهرمانی و البته پیش پرداختی برای فصل جدید.

در مجموع پرسپولیس مبلغی در حدود ۱۱۰ میلیارد تومان باید بابت تسویه حساب با بازیکنانش پرداخت کند.

از طرفی وضعیت تمدیدی ها همچنان نامشخص است و از ورودی های جدید هم فعلا فقط شهاب زاهدی نهایی شده است. کنعانی زادگان هنوز جوابی به باشگاه نداده و وضعیت عزت اللهی هم در گرو دریافت رضایتنامه است.

 

در واقع باید گفت درویش و همکارانش در باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با بازیکنان مورد نیازشان خیلی دیر اقدام به مذاکره کرده اند و برای ورودی های جدید هم پولی در کار نیست.

 

به طور حتم از این شرایط بیش از همه گل محمدی ناراحت است و شاید سکوت این روزهای سرمربی سرخ ها آتش زیر خاکستر باشد.

 

طبیعتا هیچ سرمربی در این شرایط نمی تواند راضی باشد. همه تیم ها تمرینات خود را آغاز کرده اند اما در پرسپولیس همه چیز به قدری دیر شده که معلوم نیست این زمان از دست رفته چطور قرار است جبران شود.

 

انتهای پیام/