وضعیت پیچیده اعزام تیم ملی به منامه؛ فدراسیونِ تنها، بی پول است!

فدراسیون در آستانه اعزام به بحرین با مشکلات عدیده ای روبروست. پاداش بازیکنان که از دوره قبل یعنی جام جهانی 2018 و جام ملتهای آسیا 2019 باقی مانده حدود 10 میلیارد تومان است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فدراسیون در آستانه اعزام به بحرین با مشکلات عدیده ای روبروست. پاداش بازیکنان که از دوره قبل یعنی جام جهانی 2018 و جام ملتهای آسیا 2019 باقی مانده حدود 10 میلیارد تومان است و البته هزینه های اسکان و اعزام به بحرین و پاداشهای جدید که در صورت برد باید به بازیکنان داده شود بودجه ای در حدود 20 تا 25 میلیارد تومان برای این اعزام را طلب می کند.

فدراسیون فوتبال امیدوار بود که از همه بودجه سازمان برنامه و بودجه شامل همان 52 میلیارد تومان این بودجه تامین شود اما پیگیری ها نشان می دهد که همه این پول تا به حال به خزانه فدراسیون فوتبال واریز نشده و تنها 10 میلیارد تومان واریز شده و قرار هم نیست که سه چهار ماه آینده به حساب فدراسیون فوتبال واریز بشود. شنیده می شود وزارت ورزش بابت طلبهای ویلموتس و شستا 42 میلیارد تومان را برداشته و فقط 10 میلیارد تومان از 52 میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال داده شده است.

فدراسیون در این مقطع کاملا تنها به نظر می رسد و مشخص نیست چرا از تیم ملی فوتبال ایران حمایتی صورت نمی پذیرد. 10 میلیارد تومانی که کامل به این فدراسیون اختصاص داده شده خیلی سریع هزینه می شود و باز دست فدراسیون برای هزینه های آماده سازی خالی می ماند. فدراسیون فوتبال این 52 میلیارد تومان را برای آماده سازی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی و البته برای تیم ملی فوتسال لازم دارد اما همین وضعیت باعث شده وضعیت اعزام تیم ملی به منامه هم پیچیده شود.

بیشتر بخوانید:
کره شمالی ضرری فراموش نشدنی به تیم ملی فوتبال ایران زده است
مناظرات انتخابات ریاست جمهوری با مسابقات تیم ملی فوتبال همزمان شد
گزارش تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران

انتهای پیام /