پاکدامن: یک حادثه مرا مقابل ورزشکار قزاق بازنده کرد

تیم ملی شمشیربازی که تنها در اسلحه سابر مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی حضور داشت در نهایت در بخش تیمی به مدال برنز رسید، اما در بخش انفرادی شمشیربازان کشورمان نتوانستند مدالی کسب کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  علی پاکدامن درباره عملکردش در مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا گفت: در بخش انفرادی این مسابقات پس از صعود به جدول اصلی در دور اول کار مشکلی نداشتم، اما با وجود اینکه در دور دوم از شمشیرباز قزاقستانی جلو بودم و می‌توانستم این ورزشکار را ببرم، اما حادثه‌ای رخ داد و به او باختم. معتقدم واقعا روز او بود. این قول را می‌دهم تا دوباره به شرایط خوب بازگردم.

علی پاکدامن با ۶ پیروزی از مرحله گروهی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیایی صعود کرد و در مرحله یک سی و دوم با قرعه استراحت مواجه شد، اما در مرحله یک شانزدهم نهایی برابر آرتیم سارکیسیان از قزاقستان با نتیجه ۱۵ بر ۱۴ شکست خورد و از راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی بازماند.

نماینده سابر ایران درباره اینکه در مسابقات جهانی به دنبال چه نتیجه‌ای است، گفت: تمام تلاش می‌کنم تا از این شرایط خارج شوم، البته کسب مدال سخت است، اما تمام هدفم این است تا حد ممکن بهترین عملکردم را داشته باشم. تیم ما نفرات جدیدی دارد، زیرا مجتبی عابدینی دیگر در جمع ما نیست. ما با نیما زاهدی و فتوحی راه را شروع کرده‌ایم، مطمئن باشید، دوباره نتایج خوبی می‌گیریم.

طبق برنامه مسابقات جهانی شمشیر بازی از ۲۴ تیرماه تا اول مرداد برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان در این مسابقات شرکت می‌کند.

انتهای پیام/