پیروزی میلواکی باکس بر نیویورک نیکس با درخشش آنته توکونمپو

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در رقابت های هفته یازدهم ان بی ای، میلواکی باکس موفق شد سه شنبه میزبان خود نیویورک نیکس را در مرکز مدیسون اسکوئر گاردن با نتیجه 109-95 شکست دهد. این دیدار را می توان به نوعی انتقام باکس از نیکس از دیدار پیشین این دو تیم در یکم دسامبر تلقی کرد که در آن باکس بازی را در وقت اضافه 136-134 واگذار کرده بود.

Nov 2, 2015; Brooklyn, NY, USA; Milwaukee Bucks small forward Giannis Antetokounmpo (34) drives against Brooklyn Nets small forward Rondae Hollis-Jefferson (24) during the second quarter at Barclays Center. Mandatory Credit: Brad Penner-USA TODAY Sports

میلواکی باکس کنترل بازی را در کوارتر سوم در دست گرفت و طی آن یانیس آنته توکونمپو چنان نمایش درخشانی از خود ارائه داد که باعث شد میلواکی باکس در این کوارتر تعیین کننده به پنجمین برد خود از مجموع 6 بازی دست پیدا کند. او 11 امتیاز از 30 امتیاز خود را تنها در کوارتر سوم به دست آورد و علاوه بر آن 14 ریباند را نیز به نام خود ثبت کرد. این دیدار سیزدهمین بازی 30 امتیازی وی محسوب می شود. آنته توکونمپو پس از کریم عبدالجبار در سال 1972، اولین بازیکن 30 امتیازی در روز کریسمس است.

بروک لوپز، مالکوم بروگدن و تون میکر نیز به ترتیب 20 ، 17 و 12 امتیاز برای باکس کسب کردند تا عملکرد ضعیف کریس میدلتون را که از 12 پرتاب تنها 2 پرتاب موفق داشت جبران کنند.

برای تیم نیکس، روکی کوین ناکس با 8 پرتاب موفق از 20 پرتاب 21 امتیاز کسب کرد اما در نهایت این تیم تنها با %36.5 پرتاب منجر به گل، برای پنجمین بار متوالی شکست خورد. نیکس از 11 بازی اخیر خود به 10 باخت تن در داده و تنها برد آنها در مقابل تیم باکس در نیویورک بوده است.

در حال حاضر تیم های میلواکی باکس و نیویورک نیکس به ترتیب در رتبه های دوم و چهاردم جدول کنفرانس شرق قرار دارند.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای