چالش تعطیلی و برگزاری لیگ فوتبال

لیگ برتر فوتبال کشور با توجه به جلسه امروز ستاد مقابله با کرونا هنوز تعیین تکلیف نشده است و برخی مدعی هستند که لیگ برتر باید نیمه کاره پایان یابد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، ستاد مقابله با کرونا امروز اگر چه تلویحا به ادامه رقابت ها ورزشی به صورت مشروط رای داد اما هنوز در مورد فوتبال اظهار نظری نشده است.

برخی بازیکنان مدعی هستند که لیگ امثال باید در همین جا خاتمه یابد و بعضی بازیکنان معتقدند باید لیگ اداممه یابد و قهرمان واقعی لیگ مشخص شود.

بلاتکلیفی در فرهنگ و حرفه!

به نظر می رسد تنها تیم فوتبال پرسچولیس اصرار دارد که لیگ باید به اتمام برسد یا اگر در این نقطه تمام شود آنها به دلیل فاصله 10 امتیازی قهرمان هستند و بقیه تیم ها مدعی هستند که جان بازیکنان و خانواده های انها مهمتر از فوتبال است.

شاید اگر شرایط پرسپولیس هم در جدول همانند رقبایش بود برای سرخ ها هم جان انسان ها مهم بود و شاید اگر آبی ها هم در صدر جدول بودند رقابت ها باید تا پایان ادامه پیدا می کرد.

درسی که فرانسه به فوتبال ما داد

هنوز نمی دانیم در این مواقع رفتار فرهنگی داشته باشیم یا حرفه ای و آیا باید به قانون احترام بگذاریم یا خیر؟ اما در این بین فرانسه درسی به مسئولان فوتبال ایران داد که در نوع خودش جالب بود آنها با اقتدار تیم های صدر جدول را مشخص کردند و قهرمانی را به پاریسی ها دادند و تیم های سقوط کننده را هم معرفی کردند فارق از هر رنگ و احتمال اعتراض …

انتهای پیام/