چالش خودساخته فدراسیون بسکتبال / اعتراض به تعویق بیهوده و پرماجرا

فدراسیون بسکتبال با تعویق بازی ذوب‌آهن و شهرداری گرگان خودش را دچار چالش کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بازی معوقه تیم‌های ذوب‌آهن و شهرداری گرگان که قرار بود روز پنجشنبه هفته گذشته برگزار شود با درخواست گرگانی‌ها مبنی بر اینکه دیر به اصفهان رسیده‌اند و خسته هستند، با موافقت فدراسیون به روز جمعه موکول شد، اما سوی دیگر میدان با این تصمیم کاملا مخالف بود و روز جمعه نیز حاضر به بازی نشد تا فدراسیون به چالشی خودساخته گرفتار شود.

ذوب‌آهنی‌ها معتقد بودند تمام تدارکات لازم را برای بازی روز پنجشنبه دیده بودند و برای تعویق 24 ساعته بازی دیر مطلع شده‌اند و به همین دلیل نمی‌توانند با تاخیر بازی کنند و روی حرف‌شان هم ماندند، اما این در حالی بود که گرگانی‌ها و کادر برگزاری بازی روز جمعه جلوی در سالن منتظر بودند و در نهایت هم بازی برگزار نشد.

مسعود عماری روز جمعه اعلام کرد که فدراسیون به خاطر پایین نیامدن کیفیت بازی این تصمیم را گرفته و اگر ذوب‌آهن در بازی حاضر نشود باخت فنی خواهد خورد، اما اعلام نتیجه منوط به برگزاری جلسه در فدراسیون شد.

تعویق بازی به خاطر دیر رسیدن به شهر محل مسابقه بارها برای تیم‌های دیگر هم در این فصل اتفاق افتاده، اما تاکنون چنین تصمیمی گرفته نشده بود.

اصفهانی‌ها معتقد بودند بازیکنان و کادر شهرداری روز چهارشنبه با دو پرواز ساعت 20:30 و 23 به اصفهان رسیده‌اند و فرصت کافی برای استراحت و بازی در روز پنجشنبه را داشتند، اما فشارهای شاهین طبع و اینکه آنها منتظر حضور بازیکن خارجی خود هستند، فدراسیون را مجاب کرد که با تعویق بازی موافقت کند.   

این اتفاق تنها به دو تیم مربوط نمی‌شود و تصمیم فدراسیون صدای تیم‌های دیگر را هم در آورده و آنها معتقدند، با این کار دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد و هر تیمی یک مقدار با تاخیر برسد، خواهان تعویق بازی می شود.

این بازی از روز پنجشنبه تاکنون چالش بزرگ فدراسیون بسکتبال شده و طبیعتا هر تصمیمی که مسئولان آن برای این موضوع بگیرد، حواشی زیادی خواهد داشت.

فدراسیون بسکتبال خواسته یا ناخواسته خودش را دچار این چالش کرده و نتیجه هرچه باشد به ضرر خودش خواهد بود. انجام بازی چیزی شبیه محال است و باخت فنی برای ذوب‌آهن هم با صحبت‌هایی که از اصفهان به گوش می‌رسد، شاید این تیم را از لیگ برتر کنار بکشد.

منبع: فارس