کالدرون: قصد داشتیم گل های بیشتری به نساجی بزنیم

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه ؛سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می خواستیم گل های بیشتری به نساجی بزنیم

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه موفق شد با تک گل وحید امیری تیم نساجی را شکست بدهد.

گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس بعد از این برد در نشست خبری خود در ورزشگاه آزادی گفت: به خاطر این برد به بازیکنانم تبریک می گویم. برنامه داشتیم گل های بیشتری بزنیم ولی با اخراج ربیع خواه مواجه شدیم. 

وی ادامه داد: به لطف بازیکنان و حمایت هواداران سه امتیاز را گرفتیم سرمربی پرسپولیس درباره اینکه قرار است هافبک جدیدی را جذب کند، تصریح کرد: ترجیح می دهم بعد از بازی در این خصوص صحبت نکنم. درخواست دادیم بازیکنان جدیدی بیاوریم. مدیر باشگاه دیروز اعلام کرد با یک بازیکن خارجی به توافق رسیده است.

درخواستم این بود امسال دو بازیکن داخلی بگیریم و پول بازیکن خارجی را به نفرات ایرانی بدهیم. ما پولی را دریافت نکردیم و ترجیح می دهیم پولی که قرار است برای بازیکن خارجی بدهند، به این موضوع اختصاص بدهند.

امیدوارم پیش از شروع نیم فصل دوم بدهی ها و مشکلات مالی تسویه شود.وی ادامه داد: به لطف بازیکنان و حمایت هواداران سه امتیاز را گرفتیم.

گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس

کالدرون در جواب سوال اینکه قرار بوده بعد از این بازی صحبت هایی را مطرح کند در واکنش به این موضوع گفت: همین چیزی که گفتم. روز ششم ژانویه بازیکنان جدید باید در کنار تیم باشند. کالدرون و دستیارانش 6 ماه با تمام وجودشان کار کردند بدون اینکه درخواستی داشته باشند.

تمام مشکلات را پشت سر گذاشتیم. مربی که جایگزین یک مربی شود که 7 جام برده کار ساده ای نیست ولی به لطف بازیکنان و شخصیت و کیفیتشان و حمایت هواداران به آن رسیده ایم.

هواداران آن شادی که دوست داشتم را نتوانستیم در زمین خودمان به آنها بدهیم. برای رسیدن به هدف ها نیاز دارم از طرف باشگاه حمایت شوم. به خاطر رفتاری که با من شده، باشگاه می گوید بروم ولی من نمی خواهم بروم. یکسری شرایط دارم. سازماندهی و برنامه ریزی باشگاه باید در خور هواداران و بازیکنان باشد.

برای رسیدن به هدف ها نیاز دارم از طرف باشگاه حمایت شوم. به خاطر رفتاری که با من شده، باشگاه می گوید بروم ولی من نمی خواهم بروم. یکسری شرایط دارم. سازماندهی و برنامه ریزی باشگاه باید در خور هواداران و بازیکنان باشد. ما و هواداران باید از باشگاه بخواهیم یک برنامه ریزی حرفه ای داشته باشند و امیدوارم افرادی که در باشگاه دنبال منافع شخصی هستند و مانع پیشرفت باشگاه می شوند، بروند.

وی درباره اینکه منظورش چه افرادی هستند؟ گفت: کسانی باید در باشگاه باشند که حرفه ای باشند. این سازماندهی و برنامه ریزی حرفه ای نیست. رفتاری که داشته اند، شایسته نبوده است. هر مربی فلسفه خودش را دارد. کالدرون در 6 ماه نشان داد که دروازه هل می دهد کسی که دو بار در جام جهانی بازی کرده است. در این مدت چیزی نخواستم. جان و زندگی ام را گذاشتم و نتیجه اش را می بینید. مشکلات زیادی در این مسیر داشتیم. یک بازیکن خارجی داشتیم که گل زده بوده، 10 امتیاز بیشتر داشتیم. بهترین طرفداران را داریم. مدیر باشگاه یا وزارت خانه باید کاری کنند که سازماندهی باشگاه در خور هواداران باشد. شما باید به آینده فوتبال کشورتان کمک کنید. فوتبال ایران کیفیت دارد. می بینم ایران می تواند بهتر هم بشود. خواهش می کنم کسانی که مسئول هستند به منافع شخصی خودشان فکر نکنند و به فکر منافع جمعی باشند. نباید اجازه بدهیم این افراد قدرت پیدا کنند. صادقانه و با تواضع در این مدت کار کردم. ما یک تیم بودیم. هرکسی در این تیم بازی می کند، برنده می شویم. این یعنی یک پایه برای اینکه به بهترین تیم آسیا تبدیل شویم. لطفا به من گوش کنید. حرفی که به شما می زنم، این است که تیم و هواداران خوبی داریم. یکی دو بازیکن جدید نیاز داریم. من هم به حمایت باشگاه نیاز دارم. 6 ماه گفتند ان شاءالله فردا. چیزهایی در موبایل ها می بینیم که حقیقت ندارد. من احمق نیستم. شما رزومه مرا می دانید هم به عنوان بازیکن و هم مربی؛ من احمق نیستم! ولی من عاشق این مردم و تیمم شده ام اما دیگر نمی توانم دروغ را تحمل کنم. در این مدت با کاپیتان در ارتباط خواهم بود. امیدوارم که طلب های سال گذشته بازیکنان پرداخت شود و پولی که دیروز گفتند برای بازیکن خارجی اختصاص بدهند، می گویم بازیکن خارجی نمی خواهم و مسئولیتش را قبول می کنم. دو بازیکن ایرانی بیاورید. می توانیم رقابت کنیم. دیگر دروغ تمام شد. می خواهم به من احترام بگذارند. 6 ماه به من احترام نگذاشتند.