گزینه استقلال چگونه قرمز پوش شد؟

امیر حسین حسین زاده یکی از مهره های استقلال در فصل نقل و انتقالات بود که به تراکتور پیوست.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ امیرحسین حسین‌زاده که سال گذشته پس از تجربه قهرمانی همراه با استقلال به شارلروا رفت، در نقل و انتقالات تابستانی به دنبال بازگشت به جمع آبی‌ها بود که این اتفاق نیفتاد تا راهی تراکتور شود و همین مسئله گلایه جواد نکونام را به همراه داشته باشد.

علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص این موضوع در برنامه فوتبال برتر به صحبت پرداخت و عنوان کرد: ما نمی‌توانستیم دیگر. باشگاه شارلروا از ما ۸۵۰ هزار یورو می‌خواست!

او در واکنش به اینکه باشگاه تراکتور اعلام نمود ما ۳۰۰ هزار یورو به شارلروا بلژیک برای جذب امیرحسین حسین‌زاده پرداخت کردیم، گفت: من نمی‌دانم. به ما ایمیل زدند که این رقم را می‌خواهیم که ایمیل باشگاه شارلروا نیز موجود است. مذاکرات زیادی کردیم ولی حاضر نشدند رقم ۸۵۰ هزار یورو را کم کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اینکه تراکتور این مبلغ را پرداخت کرده یا نه، تاکید داشت: واقعا نمی‌دانم چقدر دادند ولی به ما این عدد گفته شد. ۸۵۰ هزار یورو برای رضایت‌نامه مبلغی حدود ۵۰ الی ۶۰ میلیارد تومان می‌شود. بعد هم به اضافه پرداختی خودش نزدیک به ۸۰-۷۰ میلیارد می‌شد که ما نمی‌توانستیم این رقم را پرداخت کنیم.

خطیر اضافه کرد: خودم حس بدی نسبت به این مسئله داشتم؛ چراکه بازیکن را با ۲۰۰ هزار یورو به خارج از کشور فرستادیم ولی حالا باید ۸۵۰ هزار یورو برای جذب دوباره او پرداخت کنیم ولی عملا اگر حس خوبی هم داشتیم، این رقم ۸۰-۷۰ میلیارد تومانی برای یک بازیکن موجود نبود.

انتهای پیام/