گل محمدی: گل زدن در جام جهانی یک افتخار خاص است و من خیلی خوشحالم که این شانس رو داشتم

گل زدن در جام جهانی یک افتخار خاص است. چین سرمایه گزاری بزرگی برای فوتبال کرده است. پیشنهاد سرمربیگری از تیم ملی ایران را داشتم

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:من یک قرارداد مشروط را درست پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال گذشته با پرسپولیس امضا کردم و همانطور که همیشه در کنفرانس های خبری به آن اشاره کردم هواداران میلیونی و بازیکنان پرسپولیس دلیل این تصمیم بودند. به اعتقاد من پرسپولیس نمایش فوق العاده ای در دو فصل اخیر لیگ قهرمانان داشت.

وی افزود: چین سرمایه گذاری های زیادی در فوتبال داشته فوق العاده است. به اعتقاد من مربیانی که در گذشته موفق بوده اند و روش و اعتقادات فنی آنها با فلسفه و فرهنگ فوتبالی چین همسو است در کنار بازیکنان با کیفیت خارجی تاثیر زیادی در فوتبال چین خواهند داشت.

گل محمدی گفت: گل زدن در جام جهانی یک افتخار خاص است و من خیلی خوشحالم که این شانس رو داشتم تا یکی از آن هشت بازیکن ایرانی باشم که در جام جهانی گل زدند. من در سه سال اخیر پیشنهاداتی برای هدایت تیم های ملی بزرگسالان و زیر ۲۳ سال داشتم که در نهایت مذاکراتم با فدراسیون فوتبال به نتیجه و توافق نهایی نرسید.

بیشتر بخوانید:
یحیی گل محمدی برای جذب بازیکن استارت زد
یحیی گل محمدی با اردوی پرسپولیسی‌ها مخالفت کرد
لغو اردوی پرسپولیس از سوی یحیی گل محمدی /استراتژی یحیی تغییر کرد

انتهای پیام /