یحیی گل محمدی مقابل گوا ریسک نمی کند

اگرچه پیروزی در دو بازی پیاپی مقابل تیم های متمول و قدرتمند الریان و الوحده باعث شده تا برخی پیش بینی کنند پرسپولیس با تلفیقی از بازیکنان ذخیره و اصلی پا به میدان می گذارد، اما بعید است سرمربی باهوش پرسپولیس چنین ریسکی کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بازی های فشرده و هر 3 روز یک بار پرسپولیس باعث شده تا این نظریه مطرح شود که یحیی با میدان دادن به بازیکنان نیمکت نشین خود، در بازی با گوا به نفرات اصلی استراحت داده تا برای رویارویی با الریان و الوحده در دور برگشت بازیکنانش از نظر بدنی دچار افت نشوند. این در حالی است که با توجه به آمار فوق العاده گوا در بازی های اخیر و این که توانسته در دو بازی الریان و الوحده را متوقف کند، گل محمدی بدون توجه به نام حریف، بازیکنان اصلی اش را به میدان خواهد فرستاد.

پرسپولیس در صورت پیروزی بر گوا 9 امتیازی شده و فاصله امتیازی اش با دیگر تیم ها را افزایش خواهد داد. از این رو یحیی این فرصت را دارد تا در بازی برگشت با گوا به بازیکنان اصلی اش استراحت دهد. بنابراین بسیار بعید است یحیی برای بازی با گوا ریسک کرده و به نفرات اصلی اش استراحت دهد. به تمام این ها باید اضافه کرد بازیکنان ثابت و نیمکت نشین پرسپولیس از نظر فنی تفاوت چندانی با هم نداشته و همین توازن یکی از عوامل موفقیت پرسپولیس محسوب می شود.

بیشتر بخوانید:
رکوردی که ستاره پرسپولیس ثبت کرد
سهم مهاجمان پرسپولیس بالاخره بیشتر شد!

استاد الدوحه: الریان برابر پرسپولیس نابود شد

انتهای پیام/