یورگن کلوپ: ما نمی‌توانیم بهترین تیم اروپا باشیم چرا که منچسترسیتی بهترین تیم جهان است

سرمربی قرمزهای آنفیلد، تیم خودش را برترین تیم جهان ندانست چرا که منچسترسیتی هم در سیاره زمین حضور دارد!

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ لیورپول امشب برای اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2019/20، میهمان ناپولی خواهد بود. مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته نیز با ناپولی هم‌گروه بود. لیورپول در بازی خارج از خانه مقابل ناپولی شکست خورد اما در ادامه راه موفق به صعود از گروه و فتح لیگ قهرمانان اروپا شد. با این وجود یورگن کلوپ تکرار موفقیت فصل گذشته را بعید می‌داند. همچنین او در صحبت‌هایی که بار روانی برای منچسترسیتی دارد، این تیم را بهترین تیم جهان دانست.

یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با ناپولی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه لیورپول بهترین تیم اروپاست؟ گفت:

“ما نمی‌توانیم بهترین تیم اروپا باشیم، چرا که منچسترسیتی بهترین تیم جهان است؛ آن‌ها هم در سیاره ما هستند!

کلوپ پیرامون امکان تکرار موفقیت‌ فصل گذشته در اروپا اضافه کرد:

“فصل گذشته واقعا خوب بودیم. نمی‌توانم بگویم بهترین در اروپا بودیم اما در لحظه‌های تعیین‌کننده و مناسب خوب کار کردیم. به همین دلیل لیگ قهرمانان اروپا را بردیم. اینجا تیم‌های خوب زیادی حضور دارند و برای موفقیت خوب بودن شما باید مداوم باشد؛ هر لحظه باید خود را اثبات کنید. فصل گذشته بازی به بازی یاد گرفتیم که باید از تجربه خود استفاده کنیم. مثلا از این تجربه فهمیدیم که اگر مقابل ناپولی همه با هم دفاع نکنیم، شانسی نخواهیم داشت. آن‌ها فوق‌العاده قدرتمند هستند.

سرمربی آلمانی اینگونه رقیب را ستایش کرد:

“آن‌ها تیمی سمج هستند، سمج از بعد مثبت معنایی آن. فوتبال بازی می‌کنند، خط‌ها را به خوبی می‌شکنند، ضدحمله‌های خوبی دارند و خلاق هستند. از آنالیز ناپولی لذت می‌برم و تماشای بازی آن‌ها را دوست دارم.

دو تیم از ساعت 23:30 امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه سن پائولو به مصاف هم می‌روند.

خبرنگار: سامان خدایی