پیروز قربانی : بالای 90 درصد فوتبال ما وعده و وعید است

خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گول نزنیم،‌ من‌‌ِ پیشکسوت در خانه نشسته‌ام، کاری ندارم و فقط انتقاد می‌کنم ولی این بازیکنان هستند که وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد در معرض انتقادها قرار می‌گیرند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، پیروز قربانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت : به نظرم مدیریتی که بر اساس استاندارد بر سر کار بیاید در فوتبال ایران وجود ندارد.در مورد اعتراض‌هایی که در فوتبال ایران باب شده، بازیکنان تا درصد زیادی حق دارند. چون اعتمادی که باید بین مدیریت باشگاه و بازیکنان باشد، متأسفانه به دلایل مختلف از بین رفته. قوانین من‌درآوردی تعیین کردند و متأسفانه به فکر تبعات آن نیستند و باعث شدند این اتفاقات بیفتد. فکر می‌کنم بالای 90 درصد فوتبال ما وعده و وعید است. بازیکن وقتی می‌بیند آن طور که باید و شاید حرکتی از جانب باشگاه در جهت پرداخت خواسته‌هایش صورت نمی‌گیرد این حق را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خودش می‌دهد که اعتراض کند و خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خالی کند.
البته این کار حرفه‌ای نیست ولی حالا حرفی زده و اینکه دست به دست هم بدهیم، بخواهیم او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بکوبیم و همه مشکلات استقلال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مثلاً به گردن فرشید اسماعیلی بیندازیم به نظرم دور از جوانمردی است. خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گول نزنیم،‌ من‌‌ِ پیشکسوت در خانه نشسته‌ام، کاری ندارم و فقط انتقاد می‌کنم ولی این بازیکنان هستند که وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد در معرض انتقادها قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید :

پیروز قربانی : مثل بقیه خاله زنک نیستم

پیروز قربانی: السد در کلاس جهانی بازی می‌کند