تقابل نمایندگان سری آ و لوشامپیونه در چمپیونز لیگ/دوئل دیدنی “توخل” و “گاسپرینی” در لیسبون

اولین دیدار از مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را دو تیم آتالانتای ایتالیا و پاریسن ژرمن فرانسه در لیسبون پایتخت کشور پرتغال برگزار خواهند کرد.


پاری سن ژرمن در فصل 20-2019 توانست به تمام افتخارات ممکن در فوتبال فرانسه برسد و حالا قصد دارد با تکیه بر ستارگان نامدار خود،چمپیونز لیگ را فتح کند تا فصلی رویایی را در تاریخ خود رقم بزند. در راه رسیدن به این هدف، پاریسی ها کار آسانی ندارند. با وجود انجام دو بازی در جام حذفی و لیگ کاپ فرانسه پس از چهار ماه تعطیلی، پاری سن ژرمن نسبت به آتالانتا آمادگی کم تری دارد و در شرایط مسابقه نیست. احتمال غیبت وراتی، ام باپه و غیبت قطعی دی ماریا باعث می شود دست توماس توخل تاحدودی بسته باشد اما با این حال پاری سن ژرمن برابر تیم کم تجربه آتالانتا،از شانس بیشتری برای برد برخوردار است.


در طرف مقابل آتالانتا با ارائه نمایش های تهاجمی،تیمی قابل احترام نشان داده است،اما تقابل با تیم باتجربه پاری سن ژرمن در اولین حضور آن ها در لیگ قهرمانان اروپا کار سختی میباشد. غیبت یوزیپ ایلیچیچ، بهترین بازیکن آتالانتا در لیگ قهرمانان و نبود پیرلوئیجی گولینی، دروازه بان اصلی آتالانتا برابر پاری سن ژرمن می تواند کار جیان پیرو گاسپرینی برای این مسابقه را با دشواری روبرو کند. با این اوصاف اما بازیکنان آتالانتا به گونه‌ای هماهنگ هستند که متکی به ستاره‌های تیم و سرمربی نیستند.موردی که خود گاسپرینی هم به آن اذعان دارد.


پاری سن ژرمن و آتالانتا تا حالا مقابل هم قرار نگرفته اند و این اولین مسابقه بین این دو تیم است.
شاگردان “توماس توخل “در پنج بازی اخیرشان ۴برد و ۱ تساوی کسب کرده اند در فصل 20-2019 پاری سن ژرمن قهرمان لیگ یک فرانسه، جام حذفی فرانسه و لیگ کاپ فرانسه شد.آتالانتا در پنج بازی اخیرش دو برد، دو تساوی و یک باخت به دست آورده است. در فصل 20-2019 آتالانتا به رده سوم سری آ رسید.قهرمان لوشامپیونه در ۸بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا ۶ کلین شیت داشته است که این نشان از استحکام فاز دفاعی پاریسی ها دارد.


آتالانتا 4 دیدار اخیرش در لیگ قهرمانان را برده است و در ۳ بازی اخیر خود میانگین ثبت حداقل ۳ گل در هر بازی را دارد که نشان از توان هجومی تیم شهر برگامو دارد.این نخستین حضور آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونز لیگ است.

انتهای پیام/