سایت کوره: النصر حق شکایت دارد اما تصمیم نهایی با AFC است

منبع آگاه به سایت کوره گفته است: ما نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس ارسال کردیم تا موضع خود را درباره این شکایت روشن کند و این یک امر عادی است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، سایت عربی‌زبان «کوره» در تازه‌ترین خبر خود در ارتباط با پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: «مطلع شدیم کنفدراسیون آسیا نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس در ارتباط با شکایت النصر ارسال کرده است».
یک منبع آگاه در کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا به سایت کوره گفت: «اعتراض باشگاه النصر پس از بازی با پرسپولیس مورد توجه قرار گرفت و تمام موارد ارسالی در این  بررسی شد. شکایت النصر از پرسپولیس قانونی است و هر تیمی در صورت داشتن مدارک و شواهد، حق شکایت دارد اما تصمیم نهایی با AFC است».

شکایت النصر از پرسپولیس طبیعی و قانونی است

این منبع ادامه داد: «ما نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس ارسال کردیم تا موضع خود را درباره این شکایت روشن کند و این یک امر عادی است. مهلت دریافت نظرات پرسپولیس و توضیحات آن نباید بیش از ۴۸ ساعت باشد».
سایت کوره در ادامه خبر خود نوشت: «النصری‌ها معتقدند که حق شکایت دارند؛ با وجود آنکه آنها خیلی امیدوار به پیروزی در این پرونده و گرفتن پاسخ مثبت نیستند اما طبق قوانین عمل می‌کنند».

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
احتمال تعویق سوپرجام پرسپولیس و تراکتور
آل کثیر: آرزو دارم بخشیده شوم و برای پرسپولیس در فینال گلزنی کنم
AFC استدلال های النصر برای محرومیت پرسپولیس از فینال آسیا را نامعتبر دانست
جلسه مسئولان پرسپولیس و فدراسیون درمورد محرومیت آل کثیر و شکایت النصر
ورود کمیته اخلاق فدراسیون به پرونده اخبار کذب علیه پرسپولیس
رمضانی: بازی کردن در پرسپولیس خیلی سخت است/ تازه فهمیدم چرا همه جام ها را می گیرد
پس از ضرب الاجل AFC؛ پرسپولیس تا فردا مدارک خود را ارسال می کند
کارشناس حقوقی: شکایت النصر از پرسپولیس جنجال رسانه‌ای است
جلسه بررسی مدارک حرفه‌ای پرسپولیس امروز برگزار می‌شود