ابهام در غیبت محمد نادری با استقلال؛ ابتلا به ویروس کرونا یا نارضایتی از پرداختی‌ها؟

محمد نادری قطعا بمب اصلی نقل و انتقالات لیگ برتر بود که با انتقالی جنجالی از پرسپولیس به استقلال تهران رفت!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، ؛ محمد نادری که در روزهای پایانی نقل و انتقالات سرانجام تصمیم گرفت بجای تمدید قرارداد با پرسپولیس راهی تیم رقیب یعنی استقلال شود حالا با مشکلات عجیبی در این تیم رو به رو شده به طوری که بیش از ده روز است که در تمرینات تیمش غایب است و بدون قرارداد روزهای خود را سپری می کند.

هفته گذشته خبری منتشر شد که باشگاه استقلال نیز آن را تایید کرد با این مضمون که محمد نادری به ویروس کرونا مبتلا شده است. خبر کمی عجیب بود چرا که مشخص شد نادری در اردوی تیم قبل از دیدار با مس حضور داشته و حتی در روز مسابقه نیز کنار سایر بازیکنان تمرین کرده پس بازیکنی که کرونا دارد طبعا باید در قرنطینه بسر ببرد نه در کنار هم تیمی هایش تمرین کند!

ماجرای بیماری نادری وقتی پیچیده‌تر می‌شود که سیاه‌پوش، پزشک این باشگاه توضیحات دقیقی درباره وضعیت این بازیکن و حتی احمد موسوی نمی‌دهد که این رفتار با انتقاد گسترده رسانه‌ها نیز روبه‌رو شده است. علاوه بر مسأله بیماری، محمد نادری هنوز با استقلال قرارداد رسمی هم منعقد نکرده است. درحالی که هفته پیش اعلام شد باشگاه استقلال بعد از پرداخت بدهی 600هزاردلاری شفر و تسویه دیونی که باید به باشگاه پاختاکور ازبکستان می‌داد، دیگر منعی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید ندارد و حتی فیفا نیز نامه تأیید دریافت مطالبات شفر و باز شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد اما نادری همچنان از ثبت قرارداد خود با استقلال خودداری کرده تا در این خصوص حرف و حدیث و شایعاتی به وجود آید و حتی گفته شود میان نادری و باشگاه استقلال بر سر مبالغ پرداختی اختلاف‌های تازه‌ای به وجود آمده است.

با این حال نادری یکی از بازیکنان گران قیمت استقلال در لیگ بیستم است که هفته دوم لیگ را هم از دست داده و غیبت های مکرر این بازیکن اگر ادامه داشته باشد طبعا یکی از خریدهای ضعیف این تیم در تاریخ لیگ برتر نام خواهد گرفت البته که هواداران استقلال از حضور میلیچ در ترکیب اصلی خوشنود هستند.

انتهای پیام/ خ