فریبا: بگذارند امسال دیگر استقلال قهرمان شود

نساجی با لایه های دفاعی زیاد برابر استقلال به میدان آمده بود و طبیعی بود که کار این تیم سخت باشد. آن ها به خوبی دفاع خود را پوشش داده بودند اما به هر حال خوب شد که در این شرایط استقلال به گل و برتری رسید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بهتاش فریبا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال یک بازیکن خوب خریده که من از بازی او لذت می برم. بابک مرادی برای استقلال خیلی خوب است و تاثیر گذاری زیادی دارد که امیدوارم بتواند به همین روند ادامه دهد.

پیشکسوت استقلال در ارتباط با پنالتی از دست رفته توسط قایدی گفت: اصل این است که پنالتی گل شود، حالا مهم نبود که با چه شیوه ای به گل تبدیل شود. استقلال در شرایط حساسی بود و نباید پنالتی به این شکل زده می شد اما باز خدا را شکر که استقلال بازی را برد. خیلی زشت است که غذا را برای بازیکن جیره بندی کنند. استقلال هر مشکلی هم داشته باشد باید مسئولان بیایند و واضح در مورد آن حرف بزنند.

وی افزود: استقلال الان در صدر جدول است و امسال دیگر با کنترل حاشیه ها بگذارند استقلال قهرمان شود، نه این که به حاشیه های آن دامن بزنند. غفوری بازیکن بزرگ استقلال است و طبیعتا بازیکنان جوان مشکلات شان را با او در میان می گذارند. ببینید چقدر فشار به وریا وارد آمده که او هم خسته شده است. امیدوارم هر مشکلی وجود دارد درون خانواده حل شود تا شرایط بهتر شود.

بیشتر بخوانید:
فریبا: جواب ندادن مدیران استقلال کار بدی است
فریبا: تیمی که دو بازی کمتر دارد باید بازی‌های فشرده‌تری برگزار کند
فریبا: بهترین اتفاق دربی، دیده شدن روحیه نباختن در استقلال بود

انتهای پیام /