بازگشت آندو تیموریان به مستطیل سبز؛ اشتباه تاکتیکی از مسعود شجاعی؟

یکی از خبرهای جذاب این روزهای فوتبال ایران بازگشت آندو تیموریان به فوتبال است؛ اما نه به عنوان مربی بلکه به عنوان بازیکن!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بعد از شکست تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل پرسپولیس و بازی پرانتقاد شاگردان مسعود شجاعی در ان مسابقه صدای اعتراض هواداران پرشور تراکتوری ها در امد و کار تا جایی پیش رفت که بسیاری از آن ها عقیده داشتند زنوزی باید از سمت خود به عنوان مالک استعفا دهد و تیم را به فرد دیگری واگذار کند!

ماجرا از این قرار است که بعد از رفتن ساکت الهامی، تراکتور دیگر یک مربی که حداقل از لحاظ فنی مدر مربیگری داشته باشد و تجربه نشستن روی نیمکت مربیگری را داشته باشد ندارد و محمد زنوزی با انتخاب مسعود شجاعی به عنوان مربی موقت به هوادار اعلام کرد که قرار است مربی بزرگی را به تراکتور بیاورد؛ اتفاقی که اصلا میسر نشد و حالا مسعود شجاعی تبدیل به سرمربی دائم این تیم شده است.

شکست بد تراکتور مقابل استقلال و پرسپولیس در تبریز

تراکتور تا همین 4 5 سال پیش در تبریز یقه تیم های قدرتمند تهرانی را می گرفت اما چند سالی است که محل اصلی امتیازگیری تیم های تهرانی، تبریز شده و این امر اصلا برای هواداران تراکتور قابل قبول نیست چون یکی از تیم های شهرستانی که هر فصل پرسپولیس و استقلال را در تهران و تبریز اذیت می کرد تراکتور بود. با این حال تراکتور در دو دیدار خانگی مقابل استقلال و پرسپولیس دو شکست بد را تجربه کرد و حتی یک امتیاز هم از این دو تیم نگرفت تا صدای هوادارانش بلند شود.

گل به خودی مسعود شجاعی

حالا شنیده ها حاکی از آن است که مسعود شجاعی برای تقویت خط دفاعی تیمش با آندو تیموریان صحبت های ابتدایی را کرده است و باتوجه به اینکه تیموریان مدت هاست که تمرینات پرفشار و منظمی را به صورت انفرادی انجام می دهد پالس های مثبت را به مسعود هم‌بازی سابق خود فرستاده که توانایی بازگشت به مستطیل سبز و کمک به تراکتور را دارد.

با این حال قرار شده تا در صورت رضایت دو طرف ابتدا تیموریان در چند جلسه تمرینی تراکتور شرکت کند و در صورتی که کادر فنی این تیم از عملکرد بدنی تیموریان راضی بودند او را برای نیم فصل دوم جذب و نام تیموریان را وارد لیست23 نفره تیمشان کنند. این اتفاق می تواند مورد مثبتی برای تیموریانی باشد که نزدیک به دو فصل است به صورت حرفه ای دیگر فوتبال نمی کند و حالا می تواند با حضور در تیمی بزرگ از دنیای فوتبال در انتهای فصل خداحافظی کند.

از آن طرف هم می توان به قضیه نگاه کرد که اگر تیموریان شرایط بدنی مناسبی برای بازگشت به فوتبال نداشته باشد مسعود شجاعی اشتباه بزرگی را مرتکب شده و همین اتفاق باعث می شود که از یک حرکت مثبت به گل بخودی از سوی سرمربی قلمداد و معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

بازگشت اشکان دژاگه به تمرینات تراکتور

تراکتور هم مشتری جدید فرهاد مجیدی شد

اعلام رای تخلف بازیکنان تیم‌ های گل گهر و تراکتور

انتهای پیام/