شکوری: رادوشویچ و وکیلش می‌خواهند از پرسپولیس باج بگیرند!

مدیر اجرایی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به دلیل قرارداد چهار ساله‌ای که در گذشته با یک دروازه‌بان ذخیره و 32 ساله منعقد شده است، به دنبال باج گرفتن هستند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ابراهیم شکوری، مدیر اجرایی تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: در تمام این مدت تلاش کردیم تا آرامش را سرلوحه کار خود قرار دهیم اما این ، بازیکن انگار به دنبال سواستفاده از سکوت ماست. برای روشن شدن موضوع باید بگویم رادوشوویچ شرط‌هایی برای بازگشتش تعیین کرد که بسیار عجیب بود اما باشگاه همه این شروط را پذیرفت. ما برای آرامش بخشیدن به تیم و بازگرداندن رادو، اعلام کردیم حاضر به پرداخت هستیم و جدا از نامه‌های رسمی که برای رادو ارسال شد، از طریق رسانه رسمی باشگاه هم خبر دادیم که این بازیکن در زمان بازگشت و در حضور خبرنگاران، مبلغ یادشده را دریافت خواهد کرد.

وی ادامه داد: این بازیکن و مدیربرنامه‌‌هایش آقای مهدی‌زاده به همراه وکیل کروات که همزمان وکالت بازیکن تیم رقیب را برعهده دارد و در عین تعجب، داور برخی پرونده‌های حقوقی علیه باشگاه پرسپولیس در فیفاست، طوری رفتار می‌کنند که به نظر می‌رسد به دنبال باج گرفتن از باشگاه هستند! آن هم به دلیل قرارداد چهار ساله‌ای که در گذشته با یک دروازه‌بان ذخیره و 32 ساله منعقد شده است.

بیشتر بخوانید:
استوری رادوشوویچ و کنایه سنگین او به ابراهیم شکوری
کاهش ۷۰ میلیارد تومانی تعهد کارگزار پرسپولیس در سال دوم!
ترابی: اگر قهرمانی می‌خواهیم باید فولاد را ببریم
خلیل زاده: ا
ینکه موفقیت پرسپولیس را زیر سوال ببرید مسخره است
آخرین خبر از وضعیت مصدومیت ستاره پرسپولیسی

انتهای پیام/