مجید صافی :عملکرد گنج‌زاده در المپیک توکیو فوق‌العاده بود

کارشناس کاراته از عملکرد نفرات این رشته در توکیو دفاع کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سجاد گنج‌زاده، نماینده کاراته کشورمان در فینال وزن 75+کیلوگرم المپیک توکیو، در شرایطی که 4 بر 1 از نماینده عربستان عقب بود به دلیل ضربه وارده از طرف حریف، بیهوش شد و با برانکارد از تاتامی خارج شد.داوران پس از مشورت با یکدیگر ضربه را غیرمجاز دانسته و حکم به قهرمانی نماینده ایران دادند

مجید صافی، کارشناس کاراته با اشاره به عملکرد نمایندگان کاراته ایران در بازیهای المپیک توکیو اظهار کرد: همانطور که در جریان هستید کاراته برای نخستین و البته آخرین بار در بازیهای المپیک حضور داشت بنابراین این مسئله اهمیت مدال اوری و تاریخ سازی را برای همه ورزشکاران این رشته دو چندان کرده بود. ما هم سه نماینده داشتیم که یک نماینده ما در بخش مردان فوق العاده ظاهر شد. البته قبل از هر چیز برای او آرزوی سلامتی دارم. سجاد از 100 نمره 100 را گرفت.

او گفت: در بخش بانوان هم هر دو نماینده ما خوب ظاهر شدند. البته بهمنیار برخلاف بازی نخست خود در دیدارهای بعدی بسیار استرس داشت که در نهایت هم منجر به حذف شد. عباسعلی هم که بی شک لایق مدال المپیک بود به این صورت و با آسیب دیدگی از گردونه مسابقات کنار رفت. در کل همه تلاش کردند و خوشبختانه در نهایت هم این تلاش ها مدال خوش رنگ طلا را برای کاروان ورزش کشورمان به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید :
المپیک 2020 توکیو| هروی: مدال طلا کمترین حق کاراته ایران بود
المپیک ۲۰۲۰ توکیو| سجاد گنج زاده برنده مدال طلای کاراته + فیلم
المپیک ۲۰۲۰ توکیو| گنج زاده به فینال رقابت‌های کاراته صعود کرد

انتهای پیام/