اعتراض اخباری به زمین های بازی در لیگ یک

سرمربی سایپا: بارندگی رحمت خداوند است اما در زمینی که مقابل ویستاتوربین مسابقه داشتیم کاور نکشیده بودند و نمی‌شد فوتبال خوب ارائه کرد. ۳ بازیکن ما آن روز مصدوم شدند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سعید اخباری درباره تجلیل از بانوان والیبالیست، عنوان کرد: افتخاری برای مجموعه سایپاست. تبریک می‌گویم و بانوان هر مقامی کسب می‌کنند باید ۲ برابر تجلیل شود چون شرایط سخت‌تر و امکانات کمتری دارند. 


سرمربی سایپا درباره بازی با ویستاتوربین و اینکه گفته بودید بازی واترپلو بود، گفت: بازی بعدی و خانگی ما در ورزشگاه دستگردی است. بارندگی رحمت خداوند است اما در زمینی که مقابل ویستاتوربین مسابقه داشتیم کاور نکشیده بودند و نمی‌شد فوتبال خوب ارائه کرد. ۳ بازیکن ما آن روز مصدوم شدند. حتی پیکان هم آنجا مسابقه نمی‌دهد‌. 
اخباری افزود: دستگردی زمین بهتری است. ما روز جمعه بازی حساسی با خیبر داریم. امیدوارم پیروز باشیم. اعتراض من به سازمان لیگ همه جوره است. اگر قرار است فقط ثبت بازی باشد که خروجی برای فوتبال ندارد. شیراز هم همین شرایط را داشتیم و به هر طریقی می‌خواهند بازی را برگزار کنند. آنجا هم ۳ مصدوم داشتیم. ناظر نمی‌توانست بازی را به تاخیر بیندازد. امیدوارم وضع بهتر شود. 


وی در مورد امید برای صعود به لیگ برتر عنوان کرد: سایپا دچار شکست تلخ سقوط است و شاید با این مجموعه و امکانات اتفاق بدی باشد. سایپا بازیکن ساز است و به رده‌های مختلف بازیکن داده، ما در تیم فعلی ۲۴ بازیکن جدید داریم که هماهنگی آن‌ها سخت است. فقط ۲ بازیکن از سال گذشته داریم. در لیگ برتر داوری‌ها متفاوت، تکلیف روشن و نظارت بیشتر است اما در لیگ یک شرایط فرق می‌کند‌. از بچه‌ها حمایت شود پتانسیل صعود داریم و مطمئن باشید یکی از گزینه های صعود هستیم.

بیشتر بخوانید:

بازیکن پرسپولیس پس از تمدید قرارداد به سایپا پیوست
لیگ دسته یک فوتبال/ اولین پیروزی سایپا و ویستا توربین
تقلب و صغر سن این‌بار در تیم سایپا + عکس

انتهای پیام/