لیگ قهرمانان اروپا | چلسی – بایرن مونیخ / آبی پوشان لندن در اندیشه غلبه بر سرخهای باواریا

ورزشگاه استمفورد بریج امشب محل تقابل افکار و اندیشه های فرانک لمپارد جوان و هانس دیتر فیلیک باتجربه خواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، ورزشگاه استمفورد بریج امشب محل تقابل افکار و اندیشه های فرانک لمپارد جوان و هانس دیتر فیلیک باتجربه خواهد بود. سوپر فرانکی قصد دارد تا در خانه عرصه را بر تئوریسن بایرن تنگ کرده و کار خود در آلیانز آرنا را راحت کند. چلسی با قرار گرفتن در گروه H در مرحله مقدماتی پس از شکست در گام اول مقابل خفاشها در همین استفورد بریج دیگر رنگ شکست را در UCL به خود ندید و با پیروزی در آخرین دیدار برابر لیل باز هم در ورزشگاه خانگی با ١١ امتیاز , برابر با والنسیا بعنوان تیم دوم به یک هشتم نهایی صعود کرد.

در مقابل اما بایرن مونیخ در مرحله مقدماتی با ٦ برد متوالی تنها تیمی در میان ٣٢ تیم حاضر در مسابقات بود که تمامی امتیازات دور گروهی را کسب کرد و صعودی مقتدرانه به یک هشتم نهایی داشت.

مونیخی ها بهترین در خط حمله

رابرت لواندوفسکی با 10 گل زده هم خود را بعنوان برترین گلزن دور مقدماتی معرفی کرد و هم باعث شد بایرن مونیخ با ٢٤ گل زده صاحب عنوان بهترین خط حمله در گروههای ٨ گانه شود.

آنها از تقابل در این مرحله با تیمهای انگلیسی درست در فصل قبل خاطره ای تلخ دارند و پس از تساوی بدون گل در آنفیلد,در دیدار برگشت مغلوب شاگردان یورگن کلوپ شده و از دور مسابقات , خیلی زود حذف شدند. چلسی اما فصل گذشته غایب UCL بود و البته توانست فاتح لیگ اروپا شود.

آبی پوشان لندن هم از آخرین حضور خود در یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ خاطره خوبی ندرارند چرا که پس از تساوی خانگی در دیدار رفت برابر بلوگرانا , در نیوکمپ بازی برگشت را به یاران مسی واگذار کرده و از دور مسابقات حذف شدند.

چلسی ، قهرمان چمپیونزلیگ با پنالتی!

چلسی و بایرن فینال UCL در فصل 2011/12 را برگزار کردند که چلسی با پیروزی در ضربات پنالتی فاتح جام شد.

چلسی حالا با روحیه ای خوب ناشی از فتح دربی لندن برابر تاتنهام در خانه به مصاف بایرنی میروند که در ٩ بازی اخیر در بوندسلیگا به ٨ برد و یک تساوی رسیده و ٤ هفته است که درصدر جدول بوندسلیگا قرار گرفته اند.

امشب باید منتظر ماند و دید که جوانان فرانک لمپارد میتوانند با استفاده از دیدار خانگی بر مردان باتجربه هانس دیتر فیلیک غلبه کنند یا قهرمان ٧ دوره متوالی بوندسلیگا با دست پر به مونیخ بازمیگردد؟

انگولو کانته , کالوم هودسون اودوی و کریستین پولیسیچ مصدومان چلسی برای این دیدار هستند که حضورشان به اما و اگر بستگی دارد و در سویی دیگر وضعیت نیکلاس زوله , ایوان پریشیچ و خاوی مارتینز در اردوی بایرن به همین شکل است.

این دیدار از ساعت 23:30 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه استمفورد بریج به قضاوت کلمنت تورپین از فرانسه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:  شکست لیورپول در مترو پولیتانو / اتلتیکو پیروز بازی رفت + فیلم   
زمان پخش بازی چلسی و بایرن مونیخ + ترکیب احتمالی دو تیم  
زمان پخش بازی ناپولی و بارسلونا + ترکیب احتمالی دو تیم