آنچلوتی: آسیب دیدگی بنزما نگران کننده نیست

سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی برابر سلتیک درباره آسیب دیدگی بنزما صحبت کرد. او از عملکرد ادن هازارد در این بازی ابراز رضایت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از مارکا، رئال مادرید فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی آغاز کرد و در دیدار برابر سلتیک با سه گل به پیروزی دست پیدا کرد.

آسیب دیدگی کریم بنزما هواداران رئال را به شدت نگران کرد. کاپیتان رئال در دقیقه 30 نتوانست به بازی ادامه دهد و جای خود را به ادن هازارد داد. کارلو آنچلوتی درباره آسیب دیدگی بنزما گفت: بررسی اولیه نشان می‌دهد که آسیب دیدگی بنزما خطرناک و نگران کننده نیست با این حال باید تا 24 ساعت صبر کرد تا نتیجه نهایی آن مشخص شود. به نظرم تنها یک درد جزئی است و نباید در این زمینه نگران بود.

سرمربی رئال مادرید از پیروزی قاطع برابر سلتیک ابراز رضایت کرد و گفت: پیروزی مهمی را به دست آوردیم. به این نمایش و پیروزی در آغاز لیگ قهرمانان اروپا نیاز داشتیم. برای این پیروزی اذیت شدیم و این طبیعی است چرا که بازی کردن در خانه سلتیک و برابر هواداران این تیم آسان نیست.

آنچلوتی ادامه داد: در نیمه نخست عملکرد خوبی از خود نشان ندادیم با این حال نمی‌توانم بازیکنانم را به این خاطر سرزنش کنم. در نیمه دوم بهتر شدیم و یک نمایش واقعی از خود نشان دادیم. با شایستگی در این بازی به پیروزی دست پیدا کردیم و سه امتیاز را به دست آوردیم.

ادن هازارد که در این بازی جایگزین کریم بنزما شد موفق به گلزنی شد. آنچلوتی درباره هازارد گفت: هازارد در بازی امشب سرنوشت ساز ظاهر شد و از عملکرد او راضی هستم.

بیشتر بخوانید:

آنچلوتی: نمی‌توانم مودریچ و کروس را نیمکت‌نشین کنم
آنچلوتی به رکورد سرمربی سابق رئال رسید
آنچلوتی: انرژی کاماوینگا به داد ما رسید/ به هازارد اعتماد کامل دارم

انتهای پیام/