ادامه داستان های خارق العاده بارسلونا و ریمونتادا این بار در جام حذفی

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پیروزی دور رفت 2-0 سویا فقط تا دقیقه 31 دوام یافت و کوتینیو با پنالتی خود زمینه ساز کامبکی فوق العاده برای آبی اناری پوشان شد.در طرف مقابل اور بانگا با از دست دادن ضربه پنالتی خود شرایط را برای تیم خود سخت تر کرد تا با ادامه گلزنی ها توسط کوتینیو سوارز مسی روبرتو و راکیتیچ کامبک تکمیل و صعود بارسا به مرحله بعد قطعی شد.

والورده که در دور رفت به ستارگان تیمش استراحت داده بود برای اینکه نشان دهد این رقابت ها تا چه حد برای او جدی است مسی را که هفته قبل به او استراحت داده بود را از ابتدا در ترکیب گذاشته بود تا با همراهی سوارز، کوتینیو و آلبا شروع بهتری داشته باشد.

مسی که احساس می کرد کوتینیو با پاس خود نقش زیادی در پنالتی که با خطای پرومس روی مسی و تایید داور و وار بدست آمده دارد پنالتی را به کوتینیو داد تا اولین گل خود در این مسابقه را بزند.

روند بازی می توانست جور دیگری پیش برود اگر جاسپر سیلسن عملکرد خوبی از خود نشان نمی داد.او موفق به سیو ضربه زیبای سیلوا و پنالتی بانگا شد.

در حالی که بازی می توانست با نتیجه 1-1 دنبال شود اما با پاس عالی و کنترل توپ هوشمندانه راکیتیچی که بعد از به ثمر رساندن گل دست های خود را بالا برد تا در مقابل باشگاه سابقش خوشحالی نکرده باشد بازی 2-0 ادامه پیدا کرد.

در ادامه بارسا ثابت کرد به این نتیجه قانع نیست و با گل های کوتینیو و سوارز اختلاف را افزایش داد.

اما در طرف مقابل آرانا با گل خود کورسوی امیدی را برای سویا ایجاد کرد که همان کورسو با گل سوارز و در ادامه با گل مسی روی یک حرکت خارق العاده تیمی از بین رفت تا این بارسلونا باشد که با نتیجه یادآور ریمونتادا مقابل پاریسن ژرمن، سویا را از میان بردارد و به مرحله بعد صعود کند.

مترجم : علیرضا الیاسی

منبع : بین اسپورت