افشین پیروانی : جواب استقلالی‌ها را به خودشان پس می‌دهیم؛ تا بازی‌ها برابر نشود دربی بازی نمی‌کنیم

مرتب شنیده می‌شود که پرسپولیس باید روز جمعه همین هفته و بعد از ۶ روز قرنطینه شدن بلافاصله به مصاف سپاهان اصفهان بروند. آیا می‌شود؟

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما در حالی در هتل آکادمی قرنظینه شدیم که شرایط برای قرنطینه مهیا نیست. مرتب شنیده می‌شود که پرسپولیس باید روز جمعه همین هفته و بعد از ۶ روز قرنطینه شدن بلافاصله به مصاف سپاهان اصفهان بروند. آیا می‌شود؟ بازیکنان ما حدود ۲۰ روز از خانواده خود دور بوده‌اند. حالا دوباره یک هفته دیگر هم باید از خانه و خانواده دور باشند. آیا روح و روان این بچه‌ها را درنظر گرفته‌اند؟ اشکالی ندارد و ما قرنطینه شدیم ولی باید برنامه‌ریزی بهتری انجام شود. سال گذشته آقای مظلومی سرپرست وقت استقلال گفت چون دربی حساسیت خودش را دارد، تا پرسپولیس بازی‌هایش را انجام ندهد دربی را انجام نمی‌دهیم.

وی افزود: آقای سهیل مهدی هم در برنامه فوتبال برتر و در حضور میثاقی آن را تأیید کرد. حالا هم ما همان حرف استقلالی‌ها را پس می‌دهیم و می‌گوییم تا زمانی که تعداد بازی‌های ما با استقلال برگزار نشود در دربی بازی نمی‌کنیم. این رفتارها با پرسپولیس منطقی نیست. ما فقط عدالت و مساوات می‌خواهیم. اینکه تعداد بازی‌های ما و استقلال برابر شود. اینکه اجازه دهند در حالت طبیعی و نرمال به مصاف سپاهان اصفهان برویم.

بیشتر بخوانید:
کنایه پیروانی به وزارت بهداشت: ول آقا کن اینا فقط شوئه!/ زورشون به پرسپولیس…

افشین پیروانی: قانون را اجرا نکنید بازی نمیکنیم؛ خواهان برابر شدن تعداد بازی‌ تیم…
افشین پیروانی : فیلم کودک آزاری ربطی به مکتب پرسپولیس ندارد

انتهای پیام/