اوسوریو: شکست بلاروس برایمان بسیار مهم است

سرمربی تیم والیبال نوجوانان کلمبیا پس از شکست شاگردانش مقابل ایتالیا، گفت: با این نتیجه، پیروزی مقابل بلاروس در آخرین بازی مرحله گروهی رقابت‌های جهانی برای کلمبیا بسیار مهم است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، کارلوس اوسوریو در واکنش به ثبت سومین شکست متوالی در کارنامه تیمش گفت: پیش‌تر هم گفته بودم ما برای کسب تجربه به رقابت‌های قهرمانی جهان آمده‌ایم.

تیم کلمبیا در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل بلاروس به میدان خواهد رفت. سرمربی کلمبیا این مسابقه را بسیار مهم دانست و گفت: فردا مقابل بلاروس بازی‌خواهیم کرد. بلاروس تنها تیمی است که تاکنون مسابقه‌ای با آن نداشتیم. امیدوارم در این بازی به پیروزی برسیم تا بتوانیم جایگاه خود را در جدول مسابقات ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: تیم بلاروس را به‌خوبی آنالیز کرده‌ایم و طبق برنامه‌‌ای که از پیش داشتیم، سعی می‌کنیم این تیم را شکست دهیم. چراکه برد مقابل بلاروس برای ما بسیار مهم است.

رونی موسچیورا کاپیتان تیم والیبال کلمبیا هم مهمترین دلایل تجربه سومین شکست برابر ایتالیا را به قدرت حریف مرتبط دانست و گفت: ایتالیا تیم بسیار قدرتمندی است و به همین دلیل در این دیدار شکست خوردیم. قطعا این تیم تجربه بسیار بالاتری از حضور در مسابقاتی در این سطح نسبت به تیم کلمبیا دارد.

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان (زیر 19 سال)  از دوم شهریورماه با حضور 18 تیم به میزبانی ایران (تهران) و در دو سالن دوازده هزار نفری آزادی و سالن فدراسیون والیبال آغاز شده است.

بیشتر بخوانید:
نادی: میزبانی های بین المللی ارتباط والیبال ایران با جهان را تقویت می کند
زمان ورود تیم‌ها به ایران برای والیبال قهرمانی نوجوانان جهان مشخص شد
برنامه مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان اعلام شد
عطایی: در والیبال دنیا نتیجه گیری در رده های پایه الویت ندارد
برنامه بازی‌های تدارکاتی پیش از آغاز مسابقات والیبال نوجوانان جهان اعلام شد