با دو جابجایی مقابل شاهین؛ کالدرون چگونه ترکیب برنده را به دست آورد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران عصر دیروز توانست با حساب پنج بر صفر از سد شاهین این شهر عبور کند تا علاوه بر دشت سه امتیاز این دیدار، برای اولین بار در این فصل نیز دو بازی پیاپی را با برد پشت سر بگذارد.

در این مسابقه علی علیپور که تا پیش از این نتوانسته بود گلزنی کند هت تریک کرد و به جدول گلزنان لیگ بازگشت و وحید امیری و شجاع خلیل زاده نیز دیگر گل های تیمشان را وارد دروازه شاهین کردند. در این مسابقه اما کالدرون به مراتب ترکیب بهتری را نسبت به دیدارهای قبلی به زمین فرستاده بود.

برناردئو جونیور مهاجم برزیلی که روی اعصاب پرسپولیسی ها قدم می زد برای این دیدار با صلاحدید کالدرون از روی نیمکت نظاره گر نمایش درخشان تیمش بود و به جای او امید عالیشاه از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و توانست مزد اعتماد سرمربی را با دادن یک پاس گل بدهد.

همچنین مهدی ترابی و وحید امیری نیز به عنوان دو بال کناری در زمین حضور داشتند که ترابی با دادن دو پاس گل در این مسابقه نمره 9.2 را دریافت کرد. امیری هم یک گل زد تا خط آتش سرخ‌ها بعد از مدت ها فعال شود.

کالدرون بعد از گذشت هشت هفته حالا متوجه شده که چه چینشی برای تیمش کاربرد دارد و حداقل در خط هافبک باید بازیکنان کجا قرار بگیرند؛ هرچند عدم حضور ترابی به عنوان بال چپ هم می تواند یکی از نقدهایی باشد که به سرمربی تیم وارد است. گفتنی است دومین کلین شیت بیرانوند در این فصل هم از نکاتی بود که پرسپولیس به آن خیلی نیاز داشت.

خبرنگار: سپهر خرمی