بهاروند جلوی برگزاری کنسرت برای تماشاگران فوتبال را گرفت؛ولخرجی مالی ممنوع!/ قرار بود گروه سون برای استقلالی‌ها اجرا کند

وقتی در فینال لیگ قهرمانان آسیا محسن ابراهیم زاده در ورزشگاه آزادی برای 100 هزار نفر کنسرت برگزار کرد یا برای بازی حساس پرسپولیس و تراکتورسازی از مهدی جهانی دعوت کردند با حضور در ازادی برای تماشاگران آهنگ بخواند،‌ خیلی‌ها بر این باور بودند که برنامه اجرای کنسرت در ورزشگاه‌ها ادامه خواهد داشت. به همین منظور مذاکراتی انجام شده بود که گروه سون هم در روزبازی استقلال مقابل پدیده برای هواداران حاضر در ورزشگاه اجرا داشته باشند. منتهی به دلایلی ادامه این برنامه‌ها متوقف شده‌ است.


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  این اتفاق در شرایطی رخ داده که مسئولان سازمان لیگ از خبرنگاران خواسته بودند که از موضوع برگزاری کنسرت درورزشگاه آزادی حمایت کنند تا این برنامه ادامه پیدا کند. آنها تاکید داشتند که سازمان لیگ بدون پرداختی به خواننده‌ها برای اجرای برنامه از آنها دعوت خواهد کردو قرار نیست در این زمینه شاهد ولخرجی مالی باشیم. البته تنها بحث مالی ماجرای اجاره سیستم صوت بود که از سوی سازمان لیگ باید پرداخت می‌شد که با مرور زمان مجموع اجرای برنامه‌ها می‌توانست هزینه ای سنگین برای اجاره سیستم صوتی روی دست سازمان لیگ بگذارد.

در همین رابطه با خبر شدیم که به دلیل مخالفت حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ با پرداخت هزینه های بی‌دلیل موضوع اجرای کنسرت گروه سون در ورزشگاه آزادی در روز بازی استقلال و پدیده منتفی شده است. بهاروند زیر باردستور پرداخت پول برای اجازه سیستم صوتی نرفته و تاکید کرده جلوی ریخت و پاش‌های مالی باید گرفته شود. به همین ترتیب داستان اجرای کنسرت‌ها در ورزشگاه‌های فوتبال برای تماشاگران فعلا به بن بست خورده است.