به بهانه مذاكره صنعت نفت آبادان با شهريار؛ علی دايی ممنوع الكار نيست؟

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، علي دايي بعد از بركناري و در واقع اخراج از سرمربيگري تيم فوتبال سايپا هنوز با تيمي به توافق نرسيده تا شايد بعد از سال ها حضور توامان در ليگ برتر اين فصل را خانه نشين باشد! اتفاقي كه تقريبا هيچ فوتبال دوستي نسبت به آن عادت ندارد.

اما اين روزها شايعاتي مبني بر اينكه دايي از سوي مقامات بالا ممنوع الكار شده و به تيم ها توصيه شده تا با دايي وارد مذاكره نشوند در فضاي مجازي دست به دست مي شود.

هرچند تقريبا به همه ثابت شده كه دايي اصولا تمايل دارد كه در تهران كار كند و حضور در تيم هاي شهرستاني را به دليل مسايل شخصي و زندگي خصوصي خود دوست ندارد.

اما مسئولان نفت آبادان جداي از اين شايعات مطرح شده با دايي مذاكره كردند. این باشگاه در روزهای گذشته مذاکراتی را با علی دایی انجام داد. این مذاکرات توسط مهران فرقانی مدیر اجرایی باشگاه صنعت نفت آغاز شد و چند روز هم ادامه داشت. دایی با مسئولان صنعت نفت از جمله مدیرعامل باشگاه هم مذاکره کرد اما در نهایت به این باشگاه پاسخ منفی داد. فرقانی و دیگر مسئولان صنعت نفت تلاش زیادی کردند تا دایی به آبادان بیاید ولی دایی در نهایت به دلیل برخی مسائل شخصی به این پیشنهاد پاسخ منفی داد.

اينكه مسئولان نفت آبادان با دايي وارد مذاكره شدند حداقل مي تواند اين شايعه ممنوع الكاري دايي را از بين ببرد!