حساس‌ترین تقابل هفته؛ استقلال به دنبال تداوم موفقیت با شکست شاگردان دنیزلی

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم استقلال تهران که تا پایان هفته پنجم موفق به کسب حتی یک پیروزی نشده بود حالا بعد از گذشت هشت هفته، 3 برد پیاپی در لیگ را تجربه کرده و دو دیدار در جام حذفی را نیز پیروز شده است.

شاگردان استراماچونی به دنبال کسب چهارمین پیروزی متوالی در تبریز هستند اما سد محکمی به اسم تراکتور با مربیگری دنیزلی به این راحتی ها اجازه نخواهد داد که تیمی با دست پر تبریز را ترک کند. شکست بد موقع تراکتوری ها مقابل تیم خوب و تکنیکی صنعت نفت باعث شده تا کسب سه امتیاز در تبریز از نان شب برای سرخ های این شهر واجب تر باشد. از طرفی استراماچونی که حالا راه رسیدن به تیم های بالانشین را یاد گرفته نمی خواهد ترمز تیمش بار دیگر کشیده شود و کسب حداقل یک تساوی برای او امتیاز قابل قبولی خواهد بود.

استقلال تهران و تراکتور در فصل پیش در ورزشگاه آزادی باهم تقابل کردند که پیروزی سه بر صفر شاگردان شفر بهترین عملکرد استقلال مقابل تراکتور در لیگ برتر بوده اما دیدار برگشت با تک گل دژاگه و برتری یک بر صفر تراکتوری ها همراه شد تا تنها شکست شفر مقابل این تیم نیز در همان دیدار برگشت لیگ هجدهم ثبت شده باشد.

خبرنگار: سپهر خرمی