داورزنی از شایعه پراکنان شکایت می کند

رئیس فدراسیون والیبال به شایعه اعزام نفرات اضافه به آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ محمدرضا داورزنی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اقدامات این فدراسیون برای ساماندهی تیم اعزامی ایران به هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ بیان کرد: شایعه‌ای از روز گذشته در برخی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و متاسفانه برخی از رسانه‌های رسمی بدون تحقیق و پرس و جو نسبت به بازنشر این شایعه کذب اقدام کردند.

وی ضمن تکذیب این خبر افزود: برخلاف شایعه منتشر شده، فدراسیون والیبال هیچ نفر اضافه‌ای را برای دریافت ویزا به سفارت آمریکا معرفی نکرده و نفراتی که هم اکنون در تیم ملی در آمریکا حضور دارند، بازیکن، کادر فنی، نایب رئیس، دبیر و مدیر رسانه‌ای تیم ملی و کمیته ارتباطات فدراسیون هستند. گروه سه نفره‌ای از بازیکنان دیرتر ویزا دریافت کرده بودند و در فرانکفورت حضور داشتند، باید یک نفر دارای ویزای شینگن پاسپورت این گروه را به آلمان می‌برد و آقای اسلامی در این اعزام نقش سرپرست دوم را برعهده داشت.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: لیست نفراتی که برای آنها درخواست ویزا داده شده منتشر خواهد شد تا کذب بودن شایعه منتشر شده بیش از پیش مشخص شود. اکنون ۲۴ نفر به عنوان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در آمریکا حضور دارند که نقش بازیکن، کادر فنی، دبیر، نایب رئیس و مدیر رسانه‌ای تیم ملی و کمیته ارتباطات فدراسیون در آنجا مشخص است و هیچ یک از این نفرات اضافی نیستند و وظیفه‌ای بر عهده دارند.

داورزنی با ابراز تأسف از حاشیه‌سازی انجام شده گفت: شایعه مطرح شده بطور قطع از سوی بخش حقوقی وزارت ورزش و فدراسیون والیبال پیگیری قانونی خواهد شد.

گفتنی است یاناس ویچیچ (مربی بدنساز) و پاول متئوس وییسکی (مربی تمرین دهنده) به دلیل داشتن تبعیت لهستانی نیازی به اخذ ویزای آمریکا نداشتند.

لیست ۲۴ نفره تیم ایران حاضر در آمریکا:

پوریا خانزاده (بازیکن)

امیرحسین اسفندیار (بازیکن)

بردیا سعادت (بازیکن)

احسان دانش دوست (بازیکن)

سید محمد موسوی (بازیکن)

جواد کریمی (بازیکن)

مهدی جلوه (بازیکن)

محمدرضا حضرت پور (بازیکن)

محمدرضا موذن (بازیکن)

مرتضی شریفی (بازیکن)

علی رمضانی (بازیکن)

محمد ولی زاده (بازیکن)

علی حاجی پور (بازیکن)

آرمین افشین فر (بازیکن)

شهروز همایونفرمنش (بازیکن)

اکبر محمدی (سرپرست)

علیرضا طلوع کیان (کمک مربی)

یاناس ویچیچ (مربی بدنساز)

پاول متئوس وییسکی (مربی تمرین دهنده)

حمید احمدی نیا (مدیر رسانه‌ای تیم ملی و مدیر کمیته ارتباطات)

محمد آقایی فرد (عکاس و فیلمبردار)

مهدی اسلامی (خزانه دار و مدیر حسابداری، سرپرست دوم)

میلاد تقوی (دبیر کل)

وحید مرادی (مشاور ارشد و نایب رئیس)

انتهای پیام/